OKKOKK Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Morn morn og hei hei! Mitt spørsmål er: Hva er det optimale operativ systemet for spillere? Ville vært j**** digg å vite det Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 windows XP hvis du har rimelig oppegående PC windows 98 hvis ikke Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Huff nå blir det "krig" Vel jeg mener det er XP som er best på spill. Men om 2 år blir det Longhorn (husker ikke hva det heter det som skulle gjøre det, men noe med en slags spill-kontroller.. API??? ). Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg har XP og er happy med det... :nice: Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Hva med BeOS da? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hva med BeOS da? Får man installert windowsbaserte spill der da? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Morn morn og hei hei! Mitt spørsmål er: Hva er det optimale operativ systemet for spillere? Ville vært j**** digg å vite det Begynner du nå igjen? Du har allerede startet et innlegg om dette! Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Ja, med BeWine.. Men hva er egentlig den nyeste versjonen av BeOS da? Lenke til kommentar
covah Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ehh... du vil vel aldri få spill som er optimalisert for Windows til å gå BEDRE i andre OS, uansett om du bruker Wine eller ikke. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 sats på windows XP du.. det må være det som er mest kompatibelt med spill og mutlimedia i dag. Det er jo en del som bruke win2000 også. Men jeg mener det er for noe eldre pcer. prøvde win 2000 på min pc, og det krasja etter 2 uker. Dette er vel mereopp til smak og behag. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Huff nå blir det "krig" Vel jeg mener det er XP som er best på spill. Men om 2 år blir det Longhorn (husker ikke hva det heter det som skulle gjøre det, men noe med en slags spill-kontroller.. API??? ). vel, angående longhorn får vi vel se... men masse nye smilies jo! :yikes: Lenke til kommentar
LoS Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hvis du så absolutt skal ha et annerledes OS enn de fleste bruker her i verden for å spille cs så kjøp deg en mac, der får du spilla cs! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Omg.. Du kan jo bruke stort sett ALT. Er ikke det litt opplagt? Men noen få untak på 2000 og NT fordi de ikke kan kjøre mange spill, og 95 og 98 er jo ganske gammle. Hva står man igjen med da? Teit tema egentlig Dessuten tok du det opp før. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg vil si Windows2000 ettersom denne er mindre ressurskrevende iforhold til XP. Mener også det er litt problemer med skjermoppdateringsfrekvensen når du kjører spill (kan ikke gå over 60htz) Selv bruker jeg derimot WindowsXP Nytt spørsmål: Hvor mange har BETALT lisens på operativsystemet de bruker nå?? Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Tror ikke at det er så mange nei, som har betalt lisens av windows. :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå