AnonymDiskusjon Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Hallo. 19år gammel gutt. Jeg er mellommørk pga etnisitet og vil bli hvitere. Er det noen produkter der ute som gjør deg hvitere i ansiktet? Jeg ser a det er sor forskjell mellom resten av kroppen og ansiktet, hvor ansiktet er ganske mørk. Jeg så på et produkt som heter hydroquionone, men det er reseptbelagt og ulovlig(?) Anonymous poster hash: 8ee0d...436 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Hvorfor vil du bli noe annet enn du er? 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Du må lære å stå på ski, si "jah" på innpust og spise fiskeboller til middag hver tirsdag. Vær stolt av den fargen du har. 2 Lenke til kommentar
After8 Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Beklager, men akkurat dette kan jeg nok ikke hjelpe deg med. Vær stolt over den du er 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2016 Fordi jeg vil se bedre ut, utvikle meg. Damene digger menn som ser godt ut. Jeg har allerede gjort andre ting, trent ekstremt, hudprodukter, o.l. Jeg ser at hvis jeg kan endre hudfarge, kan jeg muligens gjøre min største forbedring. Anonymous poster hash: 8ee0d...436 Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Har ingen erfaring med det, men det er masser av asiatiske damer i asia som bruker det, så kanskje du kan lese litt anmeldelser på nettet? Eller: Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2016 seriøst? Eh ja? Hvorfor vil folk bli brunere? Se bedre ut? Jeg vil det samme, bare bli hvitere? Noen forskjell her? Anonymous poster hash: 8ee0d...436 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 seriøst? Eh ja? Hvorfor vil folk bli brunere? Se bedre ut? Jeg vil det samme, bare bli hvitere? Noen forskjell her? Anonymous poster hash: 8ee0d...436 nei synes det er teit også, fornøyd med hvordan jeg er. kunne sikkert ha vært mer trent. men dont care Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 https://www.youtube.com/watch?v=Xq-I0JRhvt4 1 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Du blir ikke bedre ved å være hvit i ansiktet. Fokuser heller på personlighet og personlig egenskaper hvis du ønsker å ha draget på hvite kvinner, dersom dette er formålet ditt. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Hallo. 19år gammel gutt. Jeg er mellommørk pga etnisitet og vil bli hvitere. Er det noen produkter der ute som gjør deg hvitere i ansiktet? Jeg ser a det er sor forskjell mellom resten av kroppen og ansiktet, hvor ansiktet er ganske mørk. Jeg så på et produkt som heter hydroquionone, men det er reseptbelagt og ulovlig(?) Anonymous poster hash: 8ee0d...436 I gamle dager brukte de en liten paraply for å beskytte mot solen og forholde seg bleke. Det var mote i flere samfunn. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Troll: Nei, du kan ikke få hvitere hud... så sant du ikke kjører spray"tan" i lysere farge.. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Enkleste måten å bli hvitere på om du ikke kjører en Michael Jackson er vel å være rundt folk som er mørkere i huden en deg selv. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Hva med å heller gjøre resten av kroppen mørkere? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Hydrogenperoxid funker visst http://www.etopical.com/does-hydrogen-peroxide-lighten-skin-bleach-whiten-dark-skin/ Det er litt dyrt spør du meg https://www.vitusapotek.no/hydrogenperoksid-naf-flytende-6%25-100-ml/p/931363 Ellers så kan du sikkert bruke klor eller noe annet faenskap som ødelegger trynet ditt for livet. Men da blir du hvertfall hvitere.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå