fjernto Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Forstår ikke hvorfor det ikke fungerer. Har prøvd fire forskjellige headsett, men det kommer alltid opp en mikrofon med en liten rød runding. Er det noen innstillinger jeg må endre på? Til opplysning har jeg ikke PS4 ørepluggene, som fulgte med lenger, men det må da vell gå an å bruke vanlig headsett? Lenke til kommentar
fjernto Skrevet 22. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2016 Det kommer alltid opp "mikrofonen din er ikke tilkoblet", blir så jævlig irritert! Forbanna dritt maskin, som ikke klarer å bruke et headsett, som mikrofon............. Noen forslag? Har snart trykket, og endret på alt som er mulig........ Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Første forslag er å faktisk gi opplysning om hvilket headset(er) du bruker før du kan forvente at noen kan hjelpe deg. Så vidt jeg vet så er ikke alle headset med mic kompatible med PS4, men siden alt du oppgir er at mic ikke fungerer så kan jeg kun gi deg denne lenken: ps4 headphone mic not working Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå