Greven22 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hei Skal lage et register over alle PCene der det står informasjon om maskinvare, brukeren, OS, Antall Patcher installert osv. Noen som har forslag til mer ting som skal med ? Skal jo bare gjøres engang så er lurt om alt blir gjort skikkelig lissom Og hvordan bør dette best gjøres. Jeg tenkte meg muligheten til og se oversikt over alle PCene, derfra åpne et eget vindu med pc info og deretter et eget vindu med bruker info. Bare kom med forslag hvis dere ville gjort noe annerledes! Jeg har tenkt på to muligheter. Kode det som en web side eller bruke access. Noen som har anbefaling av disse to eller eventuelt en annen løsning ? Og til slutt noen som vet om et bra nettverks monitor verktøy? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 hvis du koder det som en webside er det vel ikke særlig brukervennlig med oppdateringer o.l.? Hvis Access er alternativet ville jeg brukt det. Access har jo også innebygget funskjonalitet for å legge ut dette som en web-side om det skulle være ønskelig. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 har jo alltid mulighet for og lage noe php script da.. og får finere grafikk på den måten...og mulighet til og se infoen over alt. Vi får se.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå