Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Støyreduserende headset eller plugger

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

Hei

Er på jakt etter headset eller plugger som har effektiv støyreduksjon, lydkvalitet osv er ikke så viktig.

Hvor bra fungerer det egentlig på fly, blir det helt tyst?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Bose QuietComfort 20 ll du snakker om da?

Vet to om disse sitter i ørene på samme måte som ørepropper gjør? Hørene mine er litt fønky med vanlig propper

Lenke til kommentar

Er det ikke litt upraktisk med den boksen på Bose QuietComfort 20 ll?

det er mulig?

noen alternativer?

Er selv på leting og disse så jo ut som var et bra valg, helt til jeg så den boksen som var litt upraktisk☺ Mulig det bare er jeg som overdriver eller at disse er et bra valg selv om de har den boksen☺
Lenke til kommentar

jeg har 20'ene, boksen er så smal at det såvidt merkes for min del, og dessuten brukes de på flyet så det er minimalistisk med momenter der den skal ned i lommer,hvor den uansett ikke tar mye plass, den er plassert såpass nær minijack at den fint ligger bak min telefon iallefall.

Jeg sliter og med vranger ører når det er ift klassiske øreplugger, ikke noe problem med QC20,de gjorde jobben de ble kjøpt for,sov ganske fint over atlanteren jeg og ikke var jeg sliten av motordur heller. litt uvant å ha det så stille til å begynne med men ble vant med det

lite pluss i kontrast fra 25/35 er at du ikke ender opp med å få ørene klemt eller noe slikt som øreklokker vanligvis leder til

Endret av technicality
Lenke til kommentar

Jeg impulshandlet BOSE støyreduserende hodetelefoner på elektro-sjappa på flyplassen.

Ikke angret et sekund.

Den virker selvsagt som vanlige hodetelefoner, med helt grei lydkvalitet.

Men når du betjener den lille skyveknappen for å skru på aktiv støydemping, blir det kraftig reduksjon i støyen.

Du kan bruke den som hørselvern på fly, tog og bil. Du trenger ikke å ha musikk på, om du bare ønsker å slippe bråket.

Men du kan også ha på musikk, film eller liknende.

Om det virker? Ja, utrolig bra, faktisk!

Med mine "gamle" hodetelefoner jeg fikk til jul for noen år siden, var det ubehagelig å bruke dem i bakgrunnsstøy.

Man må skru opp lyden for å overdøve bakgrunnsstøyen og høre filmen/musikken.

Med BOSE trenger du ikke høyt volum. Du hører det du skal høre, og ikke så mye annet.

Det blir nesten helt stille.

Jeg hadde aldri trodd de skulle fungere så bra. Jeg er kjempefornøyd.

Drives av ett medfølgende AAA-batteri som varer leeeenge.

Jeg tror det er denne modellen jeg har. Les testen:

http://www.dinside.no/930748/test-bose-quietcomfort-25

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Det hjelper ikke med audiofil lydkvalitet dersom du hører bakgrunnsstøyen, og må overdøve den med høyere volum.

Noen audiofile vil kanskje ha den beste hodetelefonen, og høre på den i et helt lydtett rom der aktiv støydemping ikke trengs.

På toget, kontoret, bussen og flyet er det aktiv støydemping som gjelder.

Jeg er ikke audiofil, og har ikke trent opp hørselen til å kunne avgjøre kvaliteten på hodetelefonene. BOSE høres bra ut for meg.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...