Fenrisúlfr Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 (endret) hei. tenkte å bygge en htpc, hva synes dere om dette? noen endringer som jeg burde gjøre? tanken var å spille av 4k video. ser at jeg har glemt RAM Endret 22. juni 2016 av Fenrisúlfr Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 (endret) Du trenger vel strengt tatt ikke skjermkort når hovedkort har HDMI..Klarer ikke intel NUC 4k innhold?Gikk i ca samme fella selv, kjøpte HTPC med bluray spiller og dildall. Fant ut av at blurayspiller ikke betyr avspilling av bluray plater uten dyr programvare..Anyways, det er en i3something med 8gb minne, som ikke er utdatert ennå.. Endret 28. juni 2016 av Caddy Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 29. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2016 Du trenger vel strengt tatt ikke skjermkort når hovedkort har HDMI.. Klarer ikke intel NUC 4k innhold? Gikk i ca samme fella selv, kjøpte HTPC med bluray spiller og dildall. Fant ut av at blurayspiller ikke betyr avspilling av bluray plater uten dyr programvare.. Anyways, det er en i3something med 8gb minne, som ikke er utdatert ennå.. jeg har opplevd nappete avspilling av video uten skjermkort, og den skal brukes til veldig lett spilling i tillegg. Takk for svar Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Jeg angrer ihvertfall på at jeg kjøpte en NUC med HD6000 - det river ikke godt nok med litt MADVR instillinger. I dag hadde jeg lett kjøpt et GT750 eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå