Arodem Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 En av verdens beste spillerne kom seg ikke inn i kamper.Overwatch mister «Avoid This Player»-funksjonen Lenke til kommentar
per parker Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Gjelder dette for alle modusene? Jeg syntes det var en genial funksjon. Noen troller eller er ufin i chat og det var bare og trykke og man slapp og møte på de spillerne igjen. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 This is why we can't have good things.. Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Når en av verdens beste spillere i tillegg spiller en av heltene som trengte en nerf først, er det kanskje ikke så mange har lyst til å spille med ham? Er det ikke det funksjonen er til? 1 Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Funksjonen er til for å sortere ut folk som ikke klarer å oppføre seg online, men Blizzard overvurderte nok publikumet sitt. Lenke til kommentar
disk Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 En av verdens beste widowmakers? Hva er navnet? Må nesten se med egne øyne hvordan en god spiller spiller overwatch. Antar eg blir like imponert over en som vinner konkurransen om å ete mest mulig pølser på gitt tid. Dette spillet kommer til å faile så ufattelig hardt i esport Lenke til kommentar
wwws78 Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Ikke uvanlig at spesielt gode spillere ødelegger spilleopplevelsen. BF3 ble for meg uspillbart på store kart takket være "udødlige" piloter som eide hele kampen alene. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Nå spille jeg ikke overwatch, men jeg hadde satt pris på å kunne unngå spillere som er så høyt over mitt nivå at det ikke gjør det moro å spille... Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Nå spille jeg ikke overwatch, men jeg hadde satt pris på å kunne unngå spillere som er så høyt over mitt nivå at det ikke gjør det moro å spille... Akkurat det jeg tenker også. Å bli matchet mot folk som er way out of my league er like ødeleggende for opplevelsen som en toxic spiller (som jeg ennå ikke har møtt på i overwatch). Og Overwatch' matchmaking er ikke voksen ennå til å få jevnt over gode matcher. Når man hopper fra å ha tighte 99%-100% camper, som ender på overtime, til å bli totalt eid av flere 90+ spillere, som gjerne har med en lvl 6 som putter de i samme haug som meg, vil jeg bruke avoid for å unngå å se de igjen i løpet av kvelden. Det føles som en utnyttelse av en svakhet i systemet uansett når folk som har masse erfaring og bedre spillkunnskap tar med seg en low level for å pwne noobs. Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Nå spille jeg ikke overwatch, men jeg hadde satt pris på å kunne unngå spillere som er så høyt over mitt nivå at det ikke gjør det moro å spille... Akkurat det jeg tenker også. Å bli matchet mot folk som er way out of my league er like ødeleggende for opplevelsen som en toxic spiller (som jeg ennå ikke har møtt på i overwatch). Og Overwatch' matchmaking er ikke voksen ennå til å få jevnt over gode matcher. Når man hopper fra å ha tighte 99%-100% camper, som ender på overtime, til å bli totalt eid av flere 90+ spillere, som gjerne har med en lvl 6 som putter de i samme haug som meg, vil jeg bruke avoid for å unngå å se de igjen i løpet av kvelden. Det føles som en utnyttelse av en svakhet i systemet uansett når folk som har masse erfaring og bedre spillkunnskap tar med seg en low level for å pwne noobs. Git gud lol Lenke til kommentar
jmalmin Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Forsvinner denne funksjonen så forsvinner jeg også. Det har blitt veldig mye dritt kasting i overwatch den siste stunden og jeg har ingen interesse å treffe på trolls. Beklager at ein god spiller må vente et par min lenger, men denne funksjonen er det beste i spillet. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Har aldri følt for å blokkere noen i OW, synes folk oppfører seg fint, og har heller ikke problemer med matchmaker. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå