Gå til innhold

Overwatch mister «Avoid This Player»-funksjonen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av verdens beste widowmakers? Hva er navnet? Må nesten se med egne øyne hvordan en god spiller spiller overwatch. Antar eg blir like imponert over en som vinner konkurransen om å ete mest mulig pølser på gitt tid.

Dette spillet kommer til å faile så ufattelig hardt i esport

Lenke til kommentar

Nå spille jeg ikke overwatch, men jeg hadde satt pris på å kunne unngå spillere som er så høyt over mitt nivå at det ikke gjør det moro å spille...

Akkurat det jeg tenker også. Å bli matchet mot folk som er way out of my league er like ødeleggende for opplevelsen som en toxic spiller (som jeg ennå ikke har møtt på i overwatch). Og Overwatch' matchmaking er ikke voksen ennå til å få jevnt over gode matcher. Når man hopper fra å ha tighte 99%-100% camper, som ender på overtime, til å bli totalt eid av flere 90+ spillere, som gjerne har med en lvl 6 som putter de i samme haug som meg, vil jeg bruke avoid for å unngå å se de igjen i løpet av kvelden. Det føles som en utnyttelse av en svakhet i systemet uansett når folk som har masse erfaring og bedre spillkunnskap tar med seg en low level for å pwne noobs.

Lenke til kommentar

Nå spille jeg ikke overwatch, men jeg hadde satt pris på å kunne unngå spillere som er så høyt over mitt nivå at det ikke gjør det moro å spille...

Akkurat det jeg tenker også. Å bli matchet mot folk som er way out of my league er like ødeleggende for opplevelsen som en toxic spiller (som jeg ennå ikke har møtt på i overwatch). Og Overwatch' matchmaking er ikke voksen ennå til å få jevnt over gode matcher. Når man hopper fra å ha tighte 99%-100% camper, som ender på overtime, til å bli totalt eid av flere 90+ spillere, som gjerne har med en lvl 6 som putter de i samme haug som meg, vil jeg bruke avoid for å unngå å se de igjen i løpet av kvelden. Det føles som en utnyttelse av en svakhet i systemet uansett når folk som har masse erfaring og bedre spillkunnskap tar med seg en low level for å pwne noobs.

Git gud lol

Lenke til kommentar

Forsvinner denne funksjonen så forsvinner jeg også. Det har blitt veldig mye dritt kasting i overwatch den siste stunden og jeg har ingen interesse å treffe på trolls. Beklager at ein god spiller må vente et par min lenger, men denne funksjonen er det beste i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...