AnonymDiskusjon Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Har lest litt rundt på nettet og kommet over ASMR ettersom jeg beskrev "symptonene" mine. Derimot har jeg søkt litt på nettet etter ASMR videoer og de fleste er jo f.eks folk som gjør noe og visker, og jeg "får ikke noe" ut av det. Jeg får en killende følelse i bakhodet når folk f.eks gjør noen ting. F.eks når jeg er på jobb og kunder var på let etter datovarer, at de er konsentrerte og går over alle tingene f.eks. Eller en annen kunde jeg har som gjerne bruker en time eller mer for å pakke ned varene sine og hun står der og ser over, prater med seg selv, legger de ned og tar de opp igjen. Husker også samme følelsen en gang jeg var ung, da sto det en guttunge og skulle putte en mynt på en spilleautomat, men den gikk ikke, så han gned den på siden gang på gang. Er dette en underkategori av ASMR eller er jeg bare rar? Haha, skal liksom spesielle ting som trigger det, men ved f.eks å tenke på situasjoner kan jeg få den følelsen i noen få øyeblikk. Anonymous poster hash: 7a1bc...16c Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Det kan vel klassifiseres som ASMR. Fenomenet spenner ganske vidt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå