Gå til innhold

Her er en ny helikoptertype på kriseoppdrag i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes hele saken er overopphauset på en måte jeg. 

Hva skjer den dagen en s92 ramler ned. Det har ikke skjedd før i norge, det har skjedd i utlandet men hvis det skjer, hva da? 

 

Det har vært brukt superpuma i mange år også men de skrøt i media dagen før turøy ulykken at det hadde vært 19 år uten en eneste ulykke med offshore helikopter. 

 

Når man baserer seg på kun en helikoptertype så blir smellen ganske kraftig om noe skulle skje med en av den typen og de må sette alle ut av drift. 

 

Forøvrig er s92 grusom å fly med. Likte personlig best super puma for den bråker ikke halvparten så mye eller rister så mye heller. 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Synes hele saken er overopphauset på en måte jeg. 

Hva skjer den dagen en s92 ramler ned. Det har ikke skjedd før i norge, det har skjedd i utlandet men hvis det skjer, hva da? 

 

Det har vært brukt superpuma i mange år også men de skrøt i media dagen før turøy ulykken at det hadde vært 19 år uten en eneste ulykke med offshore helikopter. 

 

Når man baserer seg på kun en helikoptertype så blir smellen ganske kraftig om noe skulle skje med en av den typen og de må sette alle ut av drift. 

 

Forøvrig er s92 grusom å fly med. Likte personlig best super puma for den bråker ikke halvparten så mye eller rister så mye heller. 

 

Hvis du synes saken er opphauset så har du ikke satt deg inn i gearboks historikken til SuperPuma.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

De er noen bråkebøtter ja, både for piloter, passasjerer og folk som bor under fartsruten.

Likte å fly S92 jeg. Veldig komfortabel maskin med bedre plass en puma.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...