IcedInsanity Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) I ekte Brexit stil så kan man kanskje forvente en underskriftskampanje med krav om omkamp nå da? Endret 27. juni 2016 av IcedInsanity 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Hodgson har trekt seg allereie. Endret 27. juni 2016 av Zeph Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) England gjør det virkelig bra som nasjon om dagen. Endret 27. juni 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Brexit nummer to den siste veka. Wat doing, England? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 "Hvis Island vinner denne skal jeg farge både hår og skjegg i blått, hvitt og rødt til kvartfinalen" Såååå, noen som vet hvor man kjøper hårfarge? Type de som går ut i én vask. 3 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 "Hvis Island vinner denne skal jeg farge både hår og skjegg i blått, hvitt og rødt til kvartfinalen" Såååå, noen som vet hvor man kjøper hårfarge? Type de som aldri går ut i vask. Fixed..^^ 1 Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Syyyyyyk stemning i Reykjavik nå!!! hjemme for å tisse og drikke litt vann (har ikke stemme igjen) før festen fortsetter. For en helt utrolig opplevelse å stå blant alle islendingene i Arnarhóll i Reykjavik under denne kampen. Syk stemning! 4 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 "Hvis Island vinner denne skal jeg farge både hår og skjegg i blått, hvitt og rødt til kvartfinalen" Såååå, noen som vet hvor man kjøper hårfarge? Type de som aldri går ut i vask. Fixed..^^ Lirte også av meg; "Hvis Island vinner EM blir det Island-tatovering". Altså KAN det fort bli mer permanent, men det er lite sannsynlig...... Lenke til kommentar
blured Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Er så rått med de vikingbrølene, her fra etter kampen sammen med spillerne - https://streamable.com/pioh Blir spennende å se hvem som tar over for England nå. Det er endel potensiale der, men ble for omstendelig på midtbanen, og kommunikasjonen mellom Cahill og Smalling var kanskje ikke den beste. Kan fort bli siste kampen både for Rooney og Joe Hart det her. Merkelig at Roy Hodgson startet tilnærmet det samme laget som fungerte så dårlig i gruppespillet i dag, og Rooney mot Rasford så sent som etter 86min er helt uforståelig. Tror ikke Island tar Frankrike, men nå trodde jeg ikke på de mot England heller... Så gleder meg til enda en kveld på kontraskjæret da! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Yuuuuuupp... Morro at Hodgson blir syndebukk. Han er ingen god manager, men spillerne til England er ikke på nivå til de beste lagene. Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Er så rått med de vikingbrølene, her fra etter kampen sammen med spillerne - https://streamable.com/pioh Blir spennende å se hvem som tar over for England nå. Det er endel potensiale der, men ble for omstendelig på midtbanen, og kommunikasjonen mellom Cahill og Smalling var kanskje ikke den beste. Kan fort bli siste kampen både for Rooney og Joe Hart det her. Merkelig at Roy Hodgson startet tilnærmet det samme laget som fungerte så dårlig i gruppespillet i dag, og Rooney mot Rasford så sent som etter 86min er helt uforståelig. Tror ikke Island tar Frankrike, men nå trodde jeg ikke på de mot England heller... Så gleder meg til enda en kveld på kontraskjæret da! Hele Reykjavik var med på den også. Utrolig morsomt! Lenke til kommentar
Bremsespor Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Gratulerer Island! Nesten større enn da Norge slo ut Brasilnår slo vi ut Brasil? Når Norge slo Brasil skal det selvfølgelig være. Lurte seg med i kampens hete. :-) 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Var på banen i 5 minutter. Sier litt om resten av spillerne og Hodgson. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Rashford kom inn med friske bein mot åpenbart slitne Island-bein. Ikke at han ikke gjorde det bra liksom.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Skrev jo på slutten at det sier litt om resten av spillerne.. Han gjorde noen driblinger i løpet av 5 minutter på banen og var Englands beste i følge Carragher/Sky. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Rashford kom inn med friske bein mot åpenbart slitne Island-bein. Ikke at han ikke gjorde det bra liksom.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Hva er poenget ditt? At Rashford ikke var spesielt god? Det har jeg heller ikke sagt. Sene bytter skjer hver kamp. Dette viste i etterkant hvor elendige England var. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 (endret) Tror carra var ekstremt syrlig og misfornøyd med Englandlaget og Woy generelt. Endret 29. juni 2016 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
uGn Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Det har nå blitt avslørt hvorfor Island vant over England: 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Gratulerer Island! Nesten større enn da Norge slo ut Brasil Vent litt nå, nesten større? Norge slo aldri ut Brasil. Brasil var allerede videre da vi slo dem. Litt som da Irland slo Italia for noen dager siden. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå