archongamer Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Archongamer: Sumo på mobil? Har ikke datapakke til det desverre. Men har funnet en stream hvor jeg i hvertfall klarer å se forkjellen på hvite og blå spillere så det får duge. Heldigvis hjemme til kampen senere i kveld! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Lol, så jævla dårlig av De Gea der. Tabbet seg ut mot Kroatia også, Almunia taktene er tilbake! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Spent å se hva Spania klarer å skape nå Lenke til kommentar
uGn Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Jadda! 6 i odds på at Italia leder til pause.. nå jinxer jeg det vel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Om de gea drar hjem fra EM med bruket selvtillit så er det bare icing on the cake. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Archongamer: Sumo på mobil? Har ikke datapakke til det desverre. Men har funnet en stream hvor jeg i hvertfall klarer å se forkjellen på hvite og blå spillere så det får duge. Heldigvis hjemme til kampen senere i kveld! Sjekk PM 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Når man ser Hazard herje igår og Contes Italia herje idag, så ser det ganske lyst ut for Chelsea neste år. 2 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Hvorfor skylde på De Gea? hvor er det spanske forsvaret når det kommer retur? Jo visst, ser man på slowmotion bilder så sover Pique akkurat når frisparket tas og gjett hvem som er første eller nærmeste spanske spilleren etter retur? jo, nemlig Pique. Jeg skylder på det spanske forsvaret, ikke keeper! Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Klare for kamp her på Island De har flyttet EM-torget fra torget til en større park så det blir plass til alle som vil se på. Dette blir gøy! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Om de gea drar hjem fra EM med bruket selvtillit så er det bare icing on the cake. Ja nå er vi ille ute #håp Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Er en fryd å se Italia idag. Gjør riktige valg, jobber steinhardt, spiller kjapt igjennom et ledd når de har muligheten, men roer ned når de er i undertall. Giaccherini som floppet i Sunderland er et konstant uromoment. For en mulighet for Morata.. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Drittdommer. Altfor lett filming å gå på der.. Nok en grunn til at jeg ikke kan fordra spanjolene. Forza Italia. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Om de gea drar hjem fra EM med bruket selvtillit så er det bare icing on the cake. Synes han spiller greit jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Vakkert av Italia og vakkert av De Gea. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Haha, Conte the hothead Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Unødvendig Motta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå