Gå til innhold

EM 2016: Åttendedelsfinaler

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har en bra web stream til kampen nå? Får ikke brukt Ace eller Sopcast da jobben har sperret de  :/

Google reddit soccerstreams. Skal være masse der, bla flash basert. Hadde kanskje vært en ide å kjøpe en måned med sumo? Kampanjepris frem til 1. juli til 69 kr tror jeg det var, og du får se alt av em-fotball.

EDIT: 59, faktisk.

Endret av Neonex
Lenke til kommentar

Noen som har en bra web stream til kampen nå? Får ikke brukt Ace eller Sopcast da jobben har sperret de  :/

Google reddit soccerstreams. Skal være masse der, bla flash basert. Hadde kanskje vært en ide å kjøpe en måned med sumo? Kampanjepris frem til 1. juli til 69 kr tror jeg det var, og du får se alt av em-fotball.

Sumo er også stengt. Så går i gjennom div webstream og håper jeg finner noen som ikke går i filteret og er stengt. Takk for tips!

Lenke til kommentar

Sumo er også stengt. Så går i gjennom div webstream og håper jeg finner noen som ikke går i filteret og er stengt. Takk for tips!

Kjip arbeidsplass.  :hm:

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...