-kga- Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Er ikke sikker på om det har kommet enda. Det er multiplayer eller online basert trur jeg. En som styrer i klasisk strategi modus, han gir ordere til andre som spiller i standar FPS modus. To raser, dyr og mennesker. Starter med primitive ting, og ettersom han strategi fyren får opp teknologi kan man kjøpe seg nye våpen og stasj ettersom om man har råd. Man får penger enten av strategi duden, eller når man dreper folk. Jeg husker ikke hva dette spillet heter, kan noen si meg det? Har det kommet ut? Hvis ikke, når kommer det ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 savage et genialt spill. fullversjon er ute. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 takker. Er det bare online, eller kan man spille det på lan også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 kan spilles på lan også. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det kan da forsåvidt være NS. Natural Selection MOD til Half-life, det passer beskrivelsene du kommer med her som hånd i hanske, og det er online / LAN only. Ps. Søk på Natural selection på google.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå