Espen Jansen Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Trials of the Blood Dragon er fantastisk kreativt, men også grusomt frustrerende.ANMELDELSE: Trials of the Blood Dragon Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 No one asked for this.......................... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 No one asked for this.......................... .... but everyone wanted it. Synes dette spillet er svært bra, og fans av Trials-spillene vil nok like det. Eneste jeg misliker er at det er både for mye og for lite historie her. Det er alt for mye historie mellom brettene for min del, men samtidig er historiene i hver kampansje veldig kort og meningsløs. Hadde de droppet historien ville jeg nok glatt gitt dette 8/10. Med historie er det "bare" 7/10. Lenke til kommentar
Pixxxel Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Syntes det var et helt *greit* spill. Hadde passet meg bedre hvis det bare var kjøring som i de andre Trials spillene, men er jo bra at utviklere prøver noe nytt av og til, bare det ikke falt helt i smak denne gang. Lenke til kommentar
virusznor Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 "Det hele svøpes i lag på lag med åttitallsestetikk, VHS-flimring, neon og teite reklamefilmer" Dette spillet er så absolutt ikke åttitallet, men det spreke nittitallet! Power Rangers, Bubble Jug og Duke Nukem.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 (endret) Trials delen er grei men alt for kort. Og alle disse ekstratingene er elendige og frustrerende og helt på trynet å styre i den enginen. Skytinga er all over the place. Spesielt jetpack er elendig. Og hopping er så flimsy at man tror hun skal hoppe ut av skjermen når som helst Endret 29. juni 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå