Gå til innhold

Kuen i den grønne eng heter det...men

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget severdig bilde, synes jeg!

Kanskje de er nede for å avkjøle seg i trøndervarmen?

Om kvistene på høyresiden skal være med får expertene avgjøre. For meg har de ingenting å si for opplevelsen.

Mvh Fredrik

Rolf Kristen lanserer muligheten for at dette kan være vannbøffel. Ved nærmere ettersyn kan det se ut til at har rett, men tatt for kommentar !

Skj

Lenke til kommentar

De går nok ikke nedpå der fordi de er tørste, dette ser da ut til å være saltvann. Men kanskje de spiser tang og tare? Det er visst veldig næringsrikt. :)

Flotte dyr med sveisne horn dette her. :)

"ku"lt bilde Ragnar ;)

Var helt sikker på at dette måtte være kuer, men så lanserer Rolf Kristensen muligheten for at dette kan være vannbøffel, og sannelig tror jeg ikke at han kan ha rett i det. Da blir det liksom ikke samme sensasjon som om det hadde vært kuer. Allikevel, selv når jeg googler finner jeg ikke opplysninger om vannbøffel i Norge.

Skj

Lenke til kommentar

Sikkert at det er Kuer og ikke Vannbøfler ? :)

Ett artig og uvanlig motiv er det uansett. Fint utført.

Mvh. Rolf

Har zoomet inn på bildene, og hornene ligner mer på bøffelhorn enn ku-horn, så du har nok rette der Rolf. Da blir det jo ikke så sensasjonelt med dyrene i vannkanten.

Tenkte ikke min villeste fantasi at det fantes bøfler i Norge. Skarpt blikk du har Rolf ! - og hjertelig takk for din kommentar.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...