Ragnar Skj Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Kuen i den grønne eng heter det...men Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Meget spesielt og severdig bilde kanskje de er tørste Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Meget severdig bilde, synes jeg! Kanskje de er nede for å avkjøle seg i trøndervarmen? Om kvistene på høyresiden skal være med får expertene avgjøre. For meg har de ingenting å si for opplevelsen. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Fint bilde hadde sikker t vært flott i svarthvitt også. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 De går nok ikke nedpå der fordi de er tørste, dette ser da ut til å være saltvann. Men kanskje de spiser tang og tare? Det er visst veldig næringsrikt. Flotte dyr med sveisne horn dette her. "ku"lt bilde Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Sikkert at det er Kuer og ikke Vannbøfler ? Ett artig og uvanlig motiv er det uansett. Fint utført. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2016 Meget spesielt og severdig bilde kanskje de er tørste Så ser heller ut til at det er bøffel. Visste ikke slikt fantes i Norge, men takk for kommentar i alle fall. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2016 Meget severdig bilde, synes jeg! Kanskje de er nede for å avkjøle seg i trøndervarmen? Om kvistene på høyresiden skal være med får expertene avgjøre. For meg har de ingenting å si for opplevelsen. Mvh Fredrik Rolf Kristen lanserer muligheten for at dette kan være vannbøffel. Ved nærmere ettersyn kan det se ut til at har rett, men tatt for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2016 Fint bilde hadde sikker t vært flott i svarthvitt også. Kanskje det heller er vannbøffel, da blir det mer "make sense". Takk for kommentaren i alle fall ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2016 De går nok ikke nedpå der fordi de er tørste, dette ser da ut til å være saltvann. Men kanskje de spiser tang og tare? Det er visst veldig næringsrikt. Flotte dyr med sveisne horn dette her. "ku"lt bilde Ragnar Var helt sikker på at dette måtte være kuer, men så lanserer Rolf Kristensen muligheten for at dette kan være vannbøffel, og sannelig tror jeg ikke at han kan ha rett i det. Da blir det liksom ikke samme sensasjon som om det hadde vært kuer. Allikevel, selv når jeg googler finner jeg ikke opplysninger om vannbøffel i Norge. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2016 Sikkert at det er Kuer og ikke Vannbøfler ? Ett artig og uvanlig motiv er det uansett. Fint utført. Mvh. Rolf Har zoomet inn på bildene, og hornene ligner mer på bøffelhorn enn ku-horn, så du har nok rette der Rolf. Da blir det jo ikke så sensasjonelt med dyrene i vannkanten. Tenkte ikke min villeste fantasi at det fantes bøfler i Norge. Skarpt blikk du har Rolf ! - og hjertelig takk for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Nice shot Ragnar M v h Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2016 Nice shot Ragnar M v h Leif Takker herr Olsson! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg