AndersT2 Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 (endret) De siste dagene så har ikke min Samsung S6 skrudd av skjermen. Den har forblitt med skjermen skrudd på så lenge jeg ikke manuelt slår av skjermen. Noen som vet hva det kan komme av? Har normalt til at den skal slå seg av etter 1 minutt, og testet med å sette dette til 30 sekunder, men hjalp ingen ting. Endret 22. juni 2016 av AndersT2 Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Sjekk hvilke apper du har oppdatert de siste dagene og prøv å avinstallere en og en av dem mens du sjekker om skjermen slår seg av, er typisk en bug fra en app. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 22. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2016 Hmm. det blir jo ikke så enkelt. har ikke veldig mange apper, men syntes de oppdaterer seg hele tiden, hadde håpet Google hadde startet med ukes oppdateringer som Windows har i stedet. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 (endret) Ja, det er dessverre eneste forslag jeg har. Et annen alternativ hadde vært å slått av telefonen og tatt ut batteriet i et halv minutt, men det er kanskje ikke mulig å fjerne batteriet på en enkel måte på S6? Endret 22. juni 2016 av RickyG Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Eg opplevde det same, men det var kun når Snapchat var oppe på skjermen. Trur det fiksa seg med ein oppdatering eller reinstallering av appen. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 22. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2016 Ja, det er dessverre eneste forslag jeg har. Et annen alternativ hadde vært å slått av telefonen og tatt ut batteriet i et halv minutt, men det er kanskje ikke mulig å fjerne batteriet på en enkel måte på S6? S6 var vel første telefon det ikke gikk å fjerne batteriet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå