Varog Kervarec Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Ni av ti unge voksne bruker appen.Messenger har tatt igjen Snapchat Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Avinstallerte Facebook Messenger ifjor, sugde batteri og ingen av mine venner bruker det. Her går det i Telegram. Lenke til kommentar
Henrikx123 Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Avinstallerte Facebook Messenger ifjor, sugde batteri og ingen av mine venner bruker det. Her går det i Telegram. Man bruker jo det som venner bruker obviously. Er ikke vits i å sitte alene på en meldingstjeneste. Lenke til kommentar
RetardedBuckets Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Hvorfor sammenlikne messenger og snapchat. De brukes vel til to forskjellige ting. Messenger har en nytteverdi som et godt kommunikasjonsverktøy, og erstatter sms. Snapchat brukes til å sende ubrukelige/tullete bilder? 2 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Facebook Messenger brukes til chatting, og Snapchat er den nye generasjonens Chatroulette. Kukbilder, med andre ord. Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Her brukes mer eller mindre kun messenger, sender ikke SMS lengre. Hjelper at det også at det blir veldig enkelt og bekymringsfritt å ringe utland, så lenge man har tilgang på nett ofc. Lenke til kommentar
Jarlex Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Er vel ikke overraskende når man ikke har så mye annet valg enn å bruke Messenger for å chatte på Facebook, et nettverk de aller fleste bruker. Snapchat er mer for morro etter min mening. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Jeg er jo 13 så; snapchat brukes mest til det meste, og instagram for gruppesamtaler. Messenger brukes litt generelt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg