Cowboy33 Skrevet 25. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2016 Blir på en måte glad når jeg leser at folk ikke bestandig liker fasiten. Det gjør verden til et bedre sted for oss alle. Og veldig bra at ts står så stødig for det han tiltrekkes av; flott for deg, ts! Jeg liker slanke jenter. Feminine og gjerne små trekk. De som er lave har alltid hatt ekstra sterk tiltrekningskraft på meg, begge eksene mine er lave. Anonymous poster hash: ee198...50c Jeg liker også lave jenter, sånn ca. under 165, men kraftige da! ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 http://www.seher.no/kjendis/la-p%C3%A5-seg-10-kg-%C3%A5-bli-supermodell-63283 Hun er ikke fyldig, men jeg vil vel si at dette er en fin kropp!. Vil vel si at denne er ikke så langt unna min figur. Kroppen ligner min. Hva synes dere? At hun mer enn gjerne kunne ha trent litt mer. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Og nei, det er ingenting sexy med overvektige jenter. Ei heller er det sexy med røyking, snusing, overdreven drikking eller andre usunne aktiviteter og livsstiler.Anonymous poster hash: f396b...fbb Om du mener at det ikke er sexy med kraftige/tjukke/overvektige jenter, så trenger vel ikke det å være fasiten? Det kan vel være at andre har andre syn på hva som er sexy enn det du har? Jeg syns rund mage og valker er sexy! Og jeg veit om mange som syns det er sexy med jenter som røyker også! Jeg svarte bare på trådens tema. Anonymous poster hash: f396b...fbb Lenke til kommentar
LineMalen Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 http://www.seher.no/kjendis/la-p%C3%A5-seg-10-kg-%C3%A5-bli-supermodell-63283 Hun er ikke fyldig, men jeg vil vel si at dette er en fin kropp!. Vil vel si at denne er ikke så langt unna min figur. Kroppen ligner min. Hva synes dere? At hun mer enn gjerne kunne ha trent litt mer. Trening er sunt for helsen, men jeg synes personlig at det å ha litt former kan være pent. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 http://www.seher.no/kjendis/la-p%C3%A5-seg-10-kg-%C3%A5-bli-supermodell-63283 Hun er ikke fyldig, men jeg vil vel si at dette er en fin kropp!. Vil vel si at denne er ikke så langt unna min figur. Kroppen ligner min. Hva synes dere? At hun mer enn gjerne kunne ha trent litt mer. Trening er sunt for helsen, men jeg synes personlig at det å ha litt former kan være pent. eg synes det er en feil utvikling å kalle overvektige kvinner for kvinner med former. Kvinner med former har brede hofter, smal midje, og store pupper relativt til resten av kroppen sin. Når det kommer til hun du lenket til så er hun jo direkte utrent. Det er aldri en positiv ting. Jeg tviler på at hun klarer å gå opp en trapp uten å puste som en hval. Når det er sagt, så er det greit at kvinner er myke å ta på. Jeg forventer ikke pannekakeflat mage på en kvinne, spesielt ikke en som har satt barn til verden. Men jeg synes det er fint om hun klarer å padle kajakk, eller klatre i en klatrevegg, eller spille volleyball på stranden, uten å holde på å dø på seg etter fem minutt. Lenke til kommentar
LineMalen Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) http://www.seher.no/kjendis/la-p%C3%A5-seg-10-kg-%C3%A5-bli-supermodell-63283 Hun er ikke fyldig, men jeg vil vel si at dette er en fin kropp!. Vil vel si at denne er ikke så langt unna min figur. Kroppen ligner min. Hva synes dere? At hun mer enn gjerne kunne ha trent litt mer. Trening er sunt for helsen, men jeg synes personlig at det å ha litt former kan være pent. eg synes det er en feil utvikling å kalle overvektige kvinner for kvinner med former. Kvinner med former har brede hofter, smal midje, og store pupper relativt til resten av kroppen sin. Når det kommer til hun du lenket til så er hun jo direkte utrent. Det er aldri en positiv ting. Jeg tviler på at hun klarer å gå opp en trapp uten å puste som en hval. Når det er sagt, så er det greit at kvinner er myke å ta på. Jeg forventer ikke pannekakeflat mage på en kvinne, spesielt ikke en som har satt barn til verden. Men jeg synes det er fint om hun klarer å padle kajakk, eller klatre i en klatrevegg, eller spille volleyball på stranden, uten å holde på å dø på seg etter fem minutt. Jeg synes ikke den damen var noe overvektig. Jeg har noenlunde sånn kropp som henne, mener jeg selv da.. Og jeg trener, og er rimelig kjapp. Smak og behag. Endret 25. juni 2016 av LineMalen Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 (endret) http://www.seher.no/kjendis/la-på-seg-10-kg-å-bli-supermodell-63283 Hun er ikke fyldig, men jeg vil vel si at dette er en fin kropp!. Vil vel si at denne er ikke så langt unna min figur. Kroppen ligner min. Hva synes dere? At hun mer enn gjerne kunne ha trent litt mer. Trening er sunt for helsen, men jeg synes personlig at det å ha litt former kan være pent. eg synes det er en feil utvikling å kalle overvektige kvinner for kvinner med former. Kvinner med former har brede hofter, smal midje, og store pupper relativt til resten av kroppen sin. Når det kommer til hun du lenket til så er hun jo direkte utrent. Det er aldri en positiv ting. Jeg tviler på at hun klarer å gå opp en trapp uten å puste som en hval. Når det er sagt, så er det greit at kvinner er myke å ta på. Jeg forventer ikke pannekakeflat mage på en kvinne, spesielt ikke en som har satt barn til verden. Men jeg synes det er fint om hun klarer å padle kajakk, eller klatre i en klatrevegg, eller spille volleyball på stranden, uten å holde på å dø på seg etter fem minutt. Eh, unnskyld meg et lite øyeblikk her. Først og fremst, synes jeg det er idiotisk å krangle over hva folk liker angående kropp. Vi er forskjellige, vi liker forskjellige ting. Aksepter det. For det andre, hvem er du til å dømme denne jenten? Hva vet du om aktivitetsnivået hennes? Bare fordi noen har litt ekstra fett på kroppen, betyr ikke det automatisk at alt de gjør hele dagen er å ligge på sofaen og spise kaker. Jeg er over "normalvekt", men jeg sykler, jogger, og elsker å gå svømme, og gå turer i skog, mark og fjell. Man er ikke automatisk lat og i dårlig fysisk form selv om man veier litt ekstra. Herregud. Endret 26. juni 2016 av Ariette 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 http://www.seher.no/kjendis/la-på-seg-10-kg-å-bli-supermodell-63283 Hun er ikke fyldig, men jeg vil vel si at dette er en fin kropp!. Vil vel si at denne er ikke så langt unna min figur. Kroppen ligner min. Hva synes dere? At hun mer enn gjerne kunne ha trent litt mer. Trening er sunt for helsen, men jeg synes personlig at det å ha litt former kan være pent. eg synes det er en feil utvikling å kalle overvektige kvinner for kvinner med former. Kvinner med former har brede hofter, smal midje, og store pupper relativt til resten av kroppen sin. Når det kommer til hun du lenket til så er hun jo direkte utrent. Det er aldri en positiv ting. Jeg tviler på at hun klarer å gå opp en trapp uten å puste som en hval. Når det er sagt, så er det greit at kvinner er myke å ta på. Jeg forventer ikke pannekakeflat mage på en kvinne, spesielt ikke en som har satt barn til verden. Men jeg synes det er fint om hun klarer å padle kajakk, eller klatre i en klatrevegg, eller spille volleyball på stranden, uten å holde på å dø på seg etter fem minutt. Eh, unnskyld meg et lite øyeblikk her. Først og fremst, synes jeg det er idiotisk å krangle over hva folk liker angående kropp. Vi er forskjellige, vi liker forskjellige ting. Aksepter det. For det andre, hvem er du til å dømme denne jenten? Hva vet du om aktivitetsnivået hennes? Bare fordi noen har litt ekstra fett på kroppen, betyr ikke det automatisk at alt de gjør hele dagen er å ligge på sofaen og spise kaker. Jeg er over "normalvekt", men jeg sykler, jogger, og elsker å gå svømme, og gå turer i skog, mark og fjell. Man er ikke automatisk lat og i dårlig fysisk form selv om man veier litt ekstra. Herregud. Jeg krangler IKKE på hva folk liker. Folk får like hva de vil for meg, men, jeg forbeholder meg retten til å mene noe om TRENDER i samfunnet. I samme forbindelse så forbeholder jeg meg retten til å mene noe om hva som er en sunn kropp. En sun kropp har en viss muskelmasse i forhold til fett, og en har en viss kondisjon. Når det kommer til modellen det var lenket til så er det ingenting som tyder på at hun er fysisk aktiv over hode. Alt som tyder på muskelmasse eller kondisjon er totalt fraværende. Å hylle en slik livsstil er og blir usunt for hele samfunnet. Merk at jeg IKKE argumenterer for at kvinner skal være syltynne, fitnesutøvere eller på annet vis gjennomtrente. Et minstekrav er å kunne gå opp fire etasjer uten å bli merkbart sliten. Denne latterlige hyllingen av sofakropper må slutte her og nå. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Hadde du sett et sånt bilde av meg, så hadde du gjort samme antagelse om aktivitetsnivået mitt, og du hadde tatt så feil som det går an. Nei, jeg trener ikke hver dag, men det betyr ikke at jeg er en sofapotet. Og derfor kan du ikke påstå at den og den er så og så aktiv basert på kropp, for det henger ikke alltid sammen. Det må du da kunne forstå. Jeg snakker ikke om å hylle det ene eller det andre, jeg bare sier at du ikke kan gå rundt og tro at alle du ser med litt ekstra fett på kroppen er late og knapt klarer å reise seg fra sofaen. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Du vet jo ingenting om kvinnens kondisjon ved og se på de bildene. Lenke til kommentar
LineMalen Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 (endret) http://www.seher.no/kjendis/la-på-seg-10-kg-å-bli-supermodell-63283 Hun er ikke fyldig, men jeg vil vel si at dette er en fin kropp!. Vil vel si at denne er ikke så langt unna min figur. Kroppen ligner min. Hva synes dere? At hun mer enn gjerne kunne ha trent litt mer. Trening er sunt for helsen, men jeg synes personlig at det å ha litt former kan være pent. eg synes det er en feil utvikling å kalle overvektige kvinner for kvinner med former. Kvinner med former har brede hofter, smal midje, og store pupper relativt til resten av kroppen sin. Når det kommer til hun du lenket til så er hun jo direkte utrent. Det er aldri en positiv ting. Jeg tviler på at hun klarer å gå opp en trapp uten å puste som en hval. Når det er sagt, så er det greit at kvinner er myke å ta på. Jeg forventer ikke pannekakeflat mage på en kvinne, spesielt ikke en som har satt barn til verden. Men jeg synes det er fint om hun klarer å padle kajakk, eller klatre i en klatrevegg, eller spille volleyball på stranden, uten å holde på å dø på seg etter fem minutt. Eh, unnskyld meg et lite øyeblikk her. Først og fremst, synes jeg det er idiotisk å krangle over hva folk liker angående kropp. Vi er forskjellige, vi liker forskjellige ting. Aksepter det. For det andre, hvem er du til å dømme denne jenten? Hva vet du om aktivitetsnivået hennes? Bare fordi noen har litt ekstra fett på kroppen, betyr ikke det automatisk at alt de gjør hele dagen er å ligge på sofaen og spise kaker. Jeg er over "normalvekt", men jeg sykler, jogger, og elsker å gå svømme, og gå turer i skog, mark og fjell. Man er ikke automatisk lat og i dårlig fysisk form selv om man veier litt ekstra. Herregud. Folk må få like hva de vil. Men selv om man har litt på kroppen så behøver det som du sier ikke bety at man er lat og anpusten av den årsak Endret 26. juni 2016 av LineMalen Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Det kan godt bli en konsekvens at man blir lat og anpusten av å få litt ekstra på kroppen. Ikke fordi man i utganspunktet er lat, men fordi at det blir tyngre å trene med en stor kroppp og man blir raskere sliten. Har man erfarigner fra tidligere trening og løpiing med en mindre tung kropp så kan det føles ekstra tungt siden man har referanser for hva man presterte tidligere. Folk burde legge bort samtlige unnskyldninger for ikke å balansere kaloriinntaket og få opp aktivitetsnivået. Man kan godt være stolt av sin feite kropp, men det er ikke bra for helsa og man får en progressivt dårigere livskvalitet etter hvert som man blir eldre. Mange er "redd" for å bli gamle, men hvis man holder kroppen ved like så blir ikke forfallet like dramatisk. Spørsmålet er ikke om man synes det er vakkert å være fyldig eller feit, men om man ønsker å flytte kroppen uten kryker, gåstol, rullestol osv etter fylte 60 år. Lenke til kommentar
LineMalen Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Det kan godt bli en konsekvens at man blir lat og anpusten av å få litt ekstra på kroppen. Ikke fordi man i utganspunktet er lat, men fordi at det blir tyngre å trene med en stor kroppp og man blir raskere sliten. Har man erfarigner fra tidligere trening og løpiing med en mindre tung kropp så kan det føles ekstra tungt siden man har referanser for hva man presterte tidligere. Folk burde legge bort samtlige unnskyldninger for ikke å balansere kaloriinntaket og få opp aktivitetsnivået. Man kan godt være stolt av sin feite kropp, men det er ikke bra for helsa og man får en progressivt dårigere livskvalitet etter hvert som man blir eldre. Mange er "redd" for å bli gamle, men hvis man holder kroppen ved like så blir ikke forfallet like dramatisk. Spørsmålet er ikke om man synes det er vakkert å være fyldig eller feit, men om man ønsker å flytte kroppen uten kryker, gåstol, rullestol osv etter fylte 60 år. Det er sant. Spørsmålet går ut på om det er vakkert å være fyldig, og ikke de helsemessige konsekvensene. Men som sagt: En fyldig kropp kan være friskere enn en slank kropp. Men det er lurt å holde seg i form, men nå er vi inne på et annet tema. Og den damen jeg sendte link på: vi vet jo ikke om hun trener eller ikke For den saks skyld så kan det være mulig at hun er kjappere enn en hver mann her inne Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 (endret) Nå er det stor forskjell på 7kg over "normalvekt" og det å veie 115kg da, BadCat. Og dessuten blir folk seende ut forskjellig når de legger på seg. Alt kommer en på hvor de har anlegg til å legge på seg, aktivitetsnivå, osv. Noen andre kan hende de hadde fått valker og lignende ved å veie like mye som dama på bildet, men som du ser, det har ikke hun. Noen kan være overvektige (igjen; nå snakker jeg ikke om ekstrem overvekt), men likevel faste og spreke. Klart er man ikke like rask og spretten som en som trener hver dag, uansett om man er overvektig eller ikke. Poenget er at overvekt er ikke automatisk synonymt med dårlig form. Endret 28. juni 2016 av Ariette Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Noen som så programmet om Serena Williams i går? Beviser vel det som Arietta sier. Fy flate for ei vagge. Tror bare rompa må veie 50 kg. Og hun er idrettsutøver på høyeste nivå og trener timevis hver dag. Anonymous poster hash: 720d3...bf3 Lenke til kommentar
Dilletatio Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Smaken er som baken - delt! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Noen som så programmet om Serena Williams i går? Beviser vel det som Arietta sier. Fy flate for ei vagge. Tror bare rompa må veie 50 kg. Og hun er idrettsutøver på høyeste nivå og trener timevis hver dag. Anonymous poster hash: 720d3...bf3 Hun er muskløs som en okse, ikke feit som en gris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå