Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Elsker fyldige jenter! Er jeg den eneste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.seher.no/kjendis/la-på-seg-10-kg-å-bli-supermodell-63283

Hun er ikke fyldig, men jeg vil vel si at dette er en fin kropp!. Vil vel si at denne er ikke så langt unna min figur. Kroppen ligner min. 

Hva synes dere? :)

Klumpete og former er bedre enn supertynn, skinn og bein og det går an å ha litt på kroppen og fremdeles stram mage. Man ser forskjell på litt på kroppen og valker og fett som beiseires av tyngdekraften. Det er ikke feil å ha en kraftig kropp, det som er feil er å gi faen og se ut som en dass fordi du spiser kaker, sjokolade og drikker brus dagen lang og tar taxi til butikken som ligger 500 meter borte.

Du hadde nok "lurt" meg med en slik kropp.

Da skulle du sett hva jeg kan spise og drikke, men ser ikke feit ut. ;). Har bare former!.

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar

Jeg blir ikke tiltrukket av store jenter.

Jeg tenner på: Liten, nett og feminin!

Her bommer du kraftig.

Vet jeg ikke selv best hva jeg får ståpikk av?

Sjekk hva spørsmålet i tråden var, og tenk gjennom hva du hadde syntes hvis jeg fortalte deg at du ikke burde like fyldige damer.

Sorry BadCat, her bommet du.

Men jeg er like blid for det  :)

Anonymous poster hash: 01a94...a64

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt noe om hva du liker eller ikke. Jeg sa at du tar feil i at liten og nett er feminint.

Her bommer du kraftig. Liten og nett er ikke feminint. Damer har fra naturens side former og høyere fettprosent enn menn. Kan vel heller si at du har latt deg kjøpe av siste dekaders markedsføring.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt noe om hva du liker eller ikke. Jeg sa at du tar feil i at liten og nett er feminint.

Her bommer du kraftig. Liten og nett er ikke feminint. Damer har fra naturens side former og høyere fettprosent enn menn. Kan vel heller si at du har latt deg kjøpe av siste dekaders markedsføring.

Alt dette er en smakssans :) 

Lenke til kommentar

Kvinner har naturlig høyere fettprosent enn menn. Kvinner har fettlagre som kan fungere som primær energikilde. Fjernt å påstå at kvinnelige former har med smak å gjøre. Naturen bryr seg ikke om folks smak, men forholdet mellom årsak og resultat spiller selvsagt inn.

Smakssans er reptorer du har på tunga som via nervetråder signaliserer med hjernen.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen menn freaker jo ut av fett på rumpa eller frontpartiet på damer. Så litt smak spiller nok en rolle jo. En tidligere kompis av meg ville helst at dama skulle ha så små pupper som mulig og så smale hofter som mulig. Helt greit det men folk har vell ulik definisjon på hva som er feminint. Jeg syns det er feminint med små, nette kvinner men ei høy dame med pupper og hofter og junk in the trunk vinner. 

Anonymous poster hash: a65b9...7ed
Lenke til kommentar

Til tross for alt kroppshysteriet i samfundet, har jeg alltid vært tiltrukket av fyldige/kraftige jenter. Jeg syns dobbelthake, valker, bilringer, rund mage og stor rompe er pent og sexy!

Det flotteste jeg ser er kraftige jenter som tørr å være fornøyd og stolt av seg selv, og som kler seg moteriktig og utfordrende selvom mange kanskje mener at slik klesstil er forbeholdt de slanke!

Er det flere enn meg som liker det?

Hva tenker du når du ser ei selvsikker og fornøyd jente som er kraftig? Og som ikke gjemmer seg bort i store posete klær...

Hvis du med "fyldig" mener "i øvre del av normalvektsintervallet" så kan jeg fint tiltrekkes av det. Men du snakker om valker, bilringer og rund mage så jeg tror du mener overvektige jenter.

Og nei, det er ingenting sexy med overvektige jenter. Ei heller er det sexy med røyking, snusing, overdreven drikking eller andre usunne aktiviteter og livsstiler.

Anonymous poster hash: f396b...fbb

Lenke til kommentar

Til tross for alt kroppshysteriet i samfundet, har jeg alltid vært tiltrukket av fyldige/kraftige jenter. Jeg syns dobbelthake, valker, bilringer, rund mage og stor rompe er pent og sexy!

Det flotteste jeg ser er kraftige jenter som tørr å være fornøyd og stolt av seg selv, og som kler seg moteriktig og utfordrende selvom mange kanskje mener at slik klesstil er forbeholdt de slanke!

Er det flere enn meg som liker det?

Hva tenker du når du ser ei selvsikker og fornøyd jente som er kraftig? Og som ikke gjemmer seg bort i store posete klær...

Hvis du med "fyldig" mener "i øvre del av normalvektsintervallet" så kan jeg fint tiltrekkes av det. Men du snakker om valker, bilringer og rund mage så jeg tror du mener overvektige jenter.

Og nei, det er ingenting sexy med overvektige jenter. Ei heller er det sexy med røyking, snusing, overdreven drikking eller andre usunne aktiviteter og livsstiler.

Ja, i fyldig legger vel jeg over det som er "normalvektig" iht BMI... 100 kg pluss tenker jeg!

Lenke til kommentar

Om du mener at det ikke er sexy med kraftige/tjukke/overvektige jenter, så trenger vel ikke det å være fasiten? Det kan vel være at andre har andre syn på hva som er sexy enn det du har? Jeg syns rund mage og valker er sexy! Og jeg veit om mange som syns det er sexy med jenter som røyker også!

Lenke til kommentar

Blir på en måte glad når jeg leser at folk ikke bestandig liker fasiten. Det gjør verden til et bedre sted for oss alle. Og veldig bra at ts står så stødig for det han tiltrekkes av; flott for deg, ts!

Jeg liker slanke jenter. Feminine og gjerne små trekk. De som er lave har alltid hatt ekstra sterk tiltrekningskraft på meg, begge eksene mine er lave.

Anonymous poster hash: ee198...50c
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...