Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Elsker fyldige jenter! Er jeg den eneste?

Anbefalte innlegg

Til tross for alt kroppshysteriet i samfundet, har jeg alltid vært tiltrukket av fyldige/kraftige jenter. Jeg syns dobbelthake, valker, bilringer, rund mage og stor rompe er pent og sexy!

Det flotteste jeg ser er kraftige jenter som tørr å være fornøyd og stolt av seg selv, og som kler seg moteriktig og utfordrende selvom mange kanskje mener at slik klesstil er forbeholdt de slanke!

Er det flere enn meg som liker det?

Hva tenker du når du ser ei selvsikker og fornøyd jente som er kraftig? Og som ikke gjemmer seg bort i store posete klær...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til tross for alt kroppshysteriet i samfundet, har jeg alltid vært tiltrukket av fyldige/kraftige jenter. Jeg syns dobbelthake, valker, bilringer, rund mage og stor rompe er pent og sexy!

Det flotteste jeg ser er kraftige jenter som tørr å være fornøyd og stolt av seg selv, og som kler seg moteriktig og utfordrende selvom mange kanskje mener at slik klesstil er forbeholdt de slanke!

Er det flere enn meg som liker det?

Hva tenker du når du ser ei selvsikker og fornøyd jente som er kraftig? Og som ikke gjemmer seg bort i store posete klær...

Bra, da slipper jeg å ta meg en treningstur i dag ;) Neida. Men jeg er middels. Men jeg har former. Store bryster og er ikke akkurat den slankeste bomben . Synes at det fins fine kropper av både tynne, og middels og runde.

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar

Jeg har alltid likt jenter som er litt over snittet rundt snittet ;)

Selv liker jeg verken tykke eller tynne jenter. Begge deler finner jeg like ekkelt.

Vil helst ha en sterk men feminin dame som ikke er altfor tynn og har kroppsfasong med "riktig" hofte/midje/skulder forhold og riktig proposjonerte pupper (som egentlig eksluderer alt av silikon, med mindre...).

Til trådstarter. Det er unormalt det du liker, men det er absolutt ingenting galt i det. Jeg vil si det er en bra ting. Og nei, du er ikke den eneste.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Selv liker jeg verken tykke eller tynne jenter. Begge deler finner jeg like ekkelt.

Vil helst ha en sterk men feminin dame som ikke er altfor tynn og har kroppsfasong med "riktig" hofte/midje/skulder forhold og riktig proposjonerte pupper (som egentlig eksluderer alt av silikon, med mindre...).

Til trådstarter. Det er unormalt det du liker, men det er absolutt ingenting galt i det. Jeg vil si det er en bra ting. Og nei, du er ikke den eneste.

Jeg mente ikke tykke jenter, men at de er litt fyldigere enn 'tynn'. Dama mi har (etter min mening) perfekt kropp, hun er slank men har fortsatt litt fylde rundt hoftene, låra og ganske store pupper. Det synes jeg er veldig fint og passer meg perfekt.

Lenke til kommentar

Jeg mente ikke tykke jenter, men at de er litt fyldigere enn 'tynn'. Dama mi har (etter min mening) perfekt kropp, hun er slank men har fortsatt litt fylde rundt hoftene, låra og ganske store pupper. Det synes jeg er veldig fint og passer meg perfekt.

Jeg synes at de fleste kropper kan være sjarmerende på hver sin måte. Jeg er ikke mann så jeg kan egentlig ikke uttale meg over hva som dere menn synes er fint eller ikke, men jeg synes at både formfulle og mindre formfulle kropper kan se fine ut. 

Lenke til kommentar

Jeg blir ikke tiltrukket av store jenter.

Jeg tenner på: Liten, nett og feminin! Minst et hode kortere enn meg.

Gjerne 'stor' rumpe/hofter, men smal midje helt essensielt!

Kan jeg ikke redde henne i en ulykke ved å bære henne over skulderen eller med én arm rundt henne, er hun ikke noe for meg.

Sikkert et eller annet ur-instinkt som slår inn her, hehe  ;)

Anonymous poster hash: 01a94...a64
Lenke til kommentar

http://www.seher.no/kjendis/la-på-seg-10-kg-å-bli-supermodell-63283

Hun er ikke fyldig, men jeg vil vel si at dette er en fin kropp!. Vil vel si at denne er ikke så langt unna min figur. Kroppen ligner min. 

Hva synes dere? :)

Klumpete og former er bedre enn supertynn, skinn og bein og det går an å ha litt på kroppen og fremdeles stram mage. Man ser forskjell på litt på kroppen og valker og fett som beiseires av tyngdekraften. Det er ikke feil å ha en kraftig kropp, det som er feil er å gi faen og se ut som en dass fordi du spiser kaker, sjokolade og drikker brus dagen lang og tar taxi til butikken som ligger 500 meter borte.

Du hadde nok "lurt" meg med en slik kropp.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg blir ikke tiltrukket av store jenter.

Jeg tenner på: Liten, nett og feminin! Minst et hode kortere enn meg.

Gjerne 'stor' rumpe/hofter, men smal midje helt essensielt!

Kan jeg ikke redde henne i en ulykke ved å bære henne over skulderen eller med én arm rundt henne, er hun ikke noe for meg.

Sikkert et eller annet ur-instinkt som slår inn her, hehe  ;)

Anonymous poster hash: 01a94...a64

Her bommer du kraftig. Liten og nett er ikke feminint. Damer har fra naturens side former og høyere fettprosent enn menn. Kan vel heller si at du har latt deg kjøpe av siste dekaders markedsføring.

Endret av BadCat
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tipper at 5% av mennene faktisk liker fyldige jenter. Mange som påstår at de liker fyldige jenter. De glemmer å nevne at det de mener med fyldige jenter er litt kjøtt på lårene, store pupper og stor rumpe. Resten skal være stramt. Om ei jente har bare 5 kg for mye så er det iallefall 10 kg for mye. De slanke og nette, de tynne jentene, vinner til slutt uansett. Jeg har iallefall gitt opp, og da er jeg egentlig fyldig heller men aldri bra nok. 

Anonymous poster hash: 5637e...735
Lenke til kommentar

Jeg synes at de fleste kropper kan være sjarmerende på hver sin måte. Jeg er ikke mann så jeg kan egentlig ikke uttale meg over hva som dere menn synes er fint eller ikke, men jeg synes at både formfulle og mindre formfulle kropper kan se fine ut.

Jeg liker alt fra tynn+ til tykk-, men medium+ tenner meg mer enn både tynne og tykke damer. Folk har uansett forskjellig smak.

Sinnet hennes teller uanset mer enn kroppen, men hvis kroppen er ekstremt stor og sliten så skal sinnet være tilsvarende bra som kroppen er dårlig. Hadde heller gått for ei med over gjennomsnittlig sinn og gjennomsnittlig korpp enn ei med gjennomsnittlig sinn og over gjennomsnittlig kropp.

De menn som går kun etter kropp er nok de som ikke er så intellektuelt begavet selv. Enkelte menn liker dumme og deilige jenter siden de ser bra ut og er enkle å ha med å gjøre. Slikt er ikke for meg.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Sorry, jeg svarte egentlig på feil innlegg. Jeg tror jeg mente å svare til LineMalen..

Bra, da slipper jeg å ta meg en treningstur i dag ;) Neida. Men jeg er middels. Men jeg har former. Store bryster og er ikke akkurat den slankeste bomben . Synes at det fins fine kropper av både tynne, og middels og runde.

Lenke til kommentar

Finn meg og gift deg med meg er du snill, om du faktisk liker FYLDIGE jenter da. Ergo noen kg ekstra jevnt fordelt på kroppen. Med litt ekstra magefett.

Litt ekstra på magen er så fint! Elsker myke, runde jentemager! Hvor finnes du da?

Endret av Cowboy33
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...