bassmania Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ikke dårlig! Du klarte mellom 11 og 20 poeng. Du har fått med deg de viktigste forkortelsene, men har ikke kastet deg helt på fjortis bølgen. klarte som de fleste her! Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Skummelt! Du klarte nesten alle spørsmålene..kanskje på tide å ta en tur på hytta uten PC og mobiltelefon? Gratulerer likevel:-) Oi!! Hr aldri brkt sms sprk 1gang jg... Nda r jg så go! Disse testene er så tragiske at de nesten er morsomme! Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 bomma på 3 spørsmåla...bruker aldri sms språk, men de forkortelsene der var enkle å gjette seg til.. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hehe... Traaagisk... Fikk samme som alle andre... Ånei ...Seriøst, jeg har sett og hørt mye sms språk, men svært sjelden har jeg sett noe så idiotisk... Bare noe bullsh*t..!! Tipper de bare har funnet opp noen av de... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 :-X=Hold kjeft :-*=Stort kyss ! Fikk BTW: Skummelt! Du klarte nesten alle spørsmålene..kanskje på tide å ta en tur på hytta uten PC og mobiltelefon? Gratulerer likevel:-) Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Du klarte mellom 11 og 20 poeng. Du har fått med deg de viktigste forkortelsene, men har ikke kastet deg helt på fjortis bølgen. he he, har aldri i hele mit liv skrevet med "sms" språk, men jeg forsto en del av det, men mesteparten ver nok flaks Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 HJÆÆLP... klarte alle, selv om jeg ikke bruker SMS-språk i det hele tatt (hvertfall nesten)... Er det nå jeg vurderer å hoppe fra en bro? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 er ikke den dummeste ideen jeg har hørt men ikke særlig klok heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå