Gåvekk123 Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette kabinettet? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Jøss det brakte minner, mitt første kabinett Det var populært for omkring 10 år siden? Husker det var av det mindre praktiske slaget, men pen front! Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Savner aopen jeg. Det må vel være en av de mest kjente kassene for folk som har holdt på en stund med dette. Husker ikke sist jeg hadde et slikt. 20år siden? TS: Det blir kanskje lettere for folk å hjelpe hvis du skriver litt om hva det heter? 2 Lenke til kommentar
Minus Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Det lignet en del på ett jeg har stående på loftet. Finnes det i en lysere utførelse enn det sorte du har bilde av? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette kabinettet? Selv mener jeg så dette på Clas Ohlson databladet i 2007-2004 eller noe slikt. Selv vurderte jeg å kjøpe det, men ble RAIDMAX Astro med led på sidene. Da jeg mente dette kabinettet koster rundt 1000 kr var stiv pris på den tiden, men kabinettet jeg kjøpte hadde led til 600 kr. Nærmeste kabinnett blir nok. InWin 805C Red Syns det er synd produsentene ikke vidrefører kabinettene i nyere utgaver. Men ville aldri gått for usb 2 og dårlig viftemulighet, selv det kabinettet jeg har i dag funger fint for nye deler. Men noctua nd 14 kjøleren var ikke beregnet på slike kabinetter. Husk Celeron D\Pentium 4 og Pentium D var vanlig på den tiden. Eller AMD X2 Athlon Selv kunne jeg vurdert inwin kabinett men syns prisen er litt stiv. Endret 24. juni 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Kabinettet heter CF-2029, laget av Chyang Fun Industry Aner ikke hvor man kan få tak i noe slikt, men navnet hjelper deg kanskje litt videre Lenke til kommentar
Gåvekk123 Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Det lignet en del på ett jeg har stående på loftet. Finnes det i en lysere utførelse enn det sorte du har bilde av? ja mener du fikk en sølvfarget også. Endret 8. juli 2016 av Gronlund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå