sussss Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Nej hvor er det bare hyggeligt..man får helt lyst til at være der :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Bildet er fint det, men kvisten som stikker opp fra bunnen midt i bildet ble litt forstyrrende, den ville jeg nok klonet bort. Jeg hadde nok tatt litt mer av himmelen også, jeg er litt glad i å midtstille sånne litt symertiske bilder jeg da.., men jeg er ingen ekspert Veldig fint lys og farger i bildet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Fin buet ramme på venstresiden der. Fine lyse, og litt duse farger ellers i bildet. Enig med Helene at kvisten/busken som stikker opp midt i bildet nederst bør tas bort, og personlig ville jeg kutte ca 2 cm på topp. Det siste kan nok være smak og behag, men det er nå engang min oppfatning. Alt i alt synes jeg du har funnet et godt motiv, og som nevnt liker jeg fargetoningen i bildet ditt. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
tech8 Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Likte innrammingen. Jeg testet forslagene om å kutte toppen av bildet ved å scrolle i nettleseren. Det som da skjer er at hele særpreget forsvinner, og bildet blir mindre spennende. Så utsnittet er fint som det er, mener nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg