AnonymDiskusjon Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Hei! Hvor lang tid tar det før dere utvikler følelser for jenta? Hva skal til egentlig? Hvordan har du/dere opplevd det? Hvordan skiller dere mellom fwb-materiale og kjærestemateriale? Jeg er nysgjerrig Anonymous poster hash: 8342b...025 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Alt for fort. Det er vel at jeg liker jenta. Er jo digg å falle for noen, ihvertfall når alt går bra. Men mange ganger har jeg hatt planer om å være singel, så blir en sånn jeje-opplevelse. Aldri hatt noen fwb, så aner ikke. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 3 minutt, 54 sekund og 6 hundredeler. At hun er dritfin. Som forelskelse. Skiller på om jeg er forelsket eller ei. Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) Når jeg blir kjent med personen. Om vi blir kjent.At vi har åpen kommunikasjon, og god humor.Som forelskelse.At vi begge ønsker et forhold eller ikke. Endret 25. juni 2016 av Andysowhatgg Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Det tar kanskje en uke, to uker, et par uker, så lang tid som det tar å bli faktisk kjent med personligheten hennes. Og når jeg forteller dem at jeg har følelser, sier de "jeg dater ikke venner". Fuck. 3 Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Det tar kanskje en uke, to uker, et par uker, så lang tid som det tar å bli faktisk kjent med personligheten hennes. Og når jeg forteller dem at jeg har følelser, sier de "jeg dater ikke venner". Fuck. ja, sånn er det når en ønsker å være sikker før du hopper på the "train wagon". 1 Lenke til kommentar
Copernicus Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 (endret) Gutter utvikler følelser liker fort som jenter gjør, om ikke fortere i mange tilfeller. Hva som er viktig når det kommer til å være "kjærestemateriale" er at man viser interesse, men ikke for mye. Det er dessverre ofte tilfellet at når man viser mer interesse enn den andre personen, så faller mye av spenningen bort. Dette har mye med skjev "maktfordelingen" å gjøre. Når det kommer til hva som skal til, så er selvsikkerhet og det å vise til at du har en spennende livsstil ekstremt attraktivt. Personlig så legger jeg aldri merke til den "hotteste" jenta i et rom, men den mest selvsikre (smiler, prater med folk, holder øyekontakt og åpent kroppsspråk). Ps: kan anbefale boken "Attraksjonskoden" for å lære mer om hva menn og kvinner finner attraktivt. Endret 28. juni 2016 av Copernicus 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå