LineMalen Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Jeg har en tidligere date. Jeg er ikke innstillt på å binde meg i et forhold med han nå. Og vil ikke verken ha noe sex/ kroppskontakt/ fysisk kontakt, men kan tenke meg å gå tur med han som en venn. Han spurte om vi kunne gå en tur sammen en dag. Han har ofte spurt men jeg trekker meg alltid for jeg har et opptatt og hektisk liv. Hva mener dere? Er det dumt av meg å gå tur med han når han har sagt at han er forelsket i meg? Anonymous poster hash: 36a05...98f Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Er det dumt av meg å gå tur med han når han har sagt at han er forelsket i meg? Ja. Hvis du er litt grei, hiver du ikke bensin på det bålet. La det brenne ut av seg selv. 5 Lenke til kommentar
LineMalen Skrevet 21. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2016 (endret) Er det dumt av meg å gå tur med han når han har sagt at han er forelsket i meg? Ja. Hvis du er litt grei, hiver du ikke bensin på det bålet. La det brenne ut av seg selv. Ja, så du mener at dersom jeg går tur med han som kun en venn, så gjør jeg det verre for han? Jeg ønsker aldri å såre han. Derfor så tenker jeg på om det er dumt av meg. Jeg har gått rundt å fundert på hva jeg føler for han. Jo jeg synes at han har utrolig mange bra kvaliteter. Føler meg vel med personligheten hans, men jeg er ikke klar for verken sex, eller noe mer seriøst i det hele tatt. Man har vel lov å ha mannlige venner å gå tur med uten at de kan forvente at det blir sex og kyssing av den årsak? Men samtidig: ahhh jeg føler at mannfolk lett tror det er noe mer på gang... Endret 21. juni 2016 av LineMalen Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Jeg har en tidligere date. Jeg er ikke innstillt på å binde meg i et forhold med han nå. Og vil ikke verken ha noe sex/ kroppskontakt/ fysisk kontakt, men kan tenke meg å gå tur med han som en venn. Han spurte om vi kunne gå en tur sammen en dag. Han har ofte spurt men jeg trekker meg alltid for jeg har et opptatt og hektisk liv. Hva mener dere? Er det dumt av meg å gå tur med han når han har sagt at han er forelsket i meg? Anonymous poster hash: 36a05...98f Du bør fylle ut litt mer for at vi kan ta standpunkt til det. Hvorfor kan du ikke tenke deg et forhold med han? Kan det endre seg i fremtiden? Anonymous poster hash: 9433d...222 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Hva hadde du svart hvis han hadde spurt om du liker han? Du bør være ærlig med han. Si at dere kan gå tur, men at det blir som venner. Si at du setter pris på ham, for det gjør du vel? Noe slikt. Anonymous poster hash: c57ea...ed7 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Du bør si nei siden hans hensikt ikke er å gå tur men at det skal eskalere. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Han er forelsket og du vil ikke noe mer med han? Hold deg vekke. Hvorfor skal du torturere han? Lenke til kommentar
LineMalen Skrevet 21. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2016 Jeg har en tidligere date. Jeg er ikke innstillt på å binde meg i et forhold med han nå. Og vil ikke verken ha noe sex/ kroppskontakt/ fysisk kontakt, men kan tenke meg å gå tur med han som en venn. Han spurte om vi kunne gå en tur sammen en dag. Han har ofte spurt men jeg trekker meg alltid for jeg har et opptatt og hektisk liv. Hva mener dere? Er det dumt av meg å gå tur med han når han har sagt at han er forelsket i meg? Anonymous poster hash: 36a05...98f Du bør fylle ut litt mer for at vi kan ta standpunkt til det. Hvorfor kan du ikke tenke deg et forhold med han? Kan det endre seg i fremtiden? Anonymous poster hash: 9433d...222 Jeg synes han har en veldig fin personlighet. Han er veldig snill, og han er veldig hyggelig og lett å prate med. Har glimt i øyet. Og han har samme interesser som meg. Føler at han er seriøs mot meg. Men jeg føler samtidig at jeg ikke er på det nivå at jeg føler for å ta det videre noen sted nå. Men tror at det kan endre seg om jeg ble bedre kjent med han. Men jeg vet ikke. Jeg er usikker. Eneste jeg vet er at på dette tidsrom så vil jeg ikke ta det videre noen sted. Jeg liker ikke å såre han. Nå vet jeg at han gleder seg til å møte meg i morgen å gå en tur, men nå vurderer jeg å trekke meg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Hva hadde du svart hvis han hadde spurt om du liker han? Du bør være ærlig med han. Si at dere kan gå tur, men at det blir som venner. Si at du setter pris på ham, for det gjør du vel? Noe slikt. Anonymous poster hash: c57ea...ed7 Såklart verdsetter jeg han og setter pris på han,, men det er gjerne feil å gå tur med han med tanke på at det kan oppstå kleine situasjoner. Husker en gang han kjørte meg hjem etter en tur en gang tidligere, og da begynte han å stryke meg på kinnet... Jeg fikk panikk, og snudde meg bort fra situasjonen. Jeg vil ikke at det skal skje igjen. Jeg hater å såre noen, og vil helst ikke såre han. Så kanskje det bare er like greit at jeg trekker meg. Det eneste var at jeg tenkte at jeg kunne ha han som en venn og se om jeg fikk interessen opp for å ha mer enn bare vennskap med tiden. Av og til trenger man tid for å få opp interessen for det. Men samtidig så blir nok det feil også. Jeg burde visst hva jeg ville nå, og ikke vært så usikker. Anonymous poster hash: b8d51...74b Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Vil du virkelig gå tur med en som er forelsket i deg når det ikke er gjensidig? Det er ingen spenning, retning eller fremtid i relasjonen deres etter at han har ytret en forelskelse. 2 Lenke til kommentar
LineMalen Skrevet 21. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2016 (endret) Vil du virkelig gå tur med en som er forelsket i deg når det ikke er gjensidig? Det er ingen spenning, retning eller fremtid i relasjonen deres etter at han har ytret en forelskelse. Jeg liker han på veldig mange måter. Han kunne vært en fremtidig mann. Men jeg er skeptisk til det. Og vet at det kan ta lang tid på å finne ut av det. For jeg ser ennå ikke for meg å ha noe nærkontakt med han eller noe sånnt. Kun vennskap for å se på situasjonen og se om følelsene kommer. Men nei jeg burde nok ha kjent følelsene allerede. Jeg tror det beste er å trekke meg. Jeg er kresen , og burde ikke vært det i det hele tatt dersom jeg skal finne meg en mann, men jeg ser ikke for meg noe fysisk med han nå. Er glad i han som en venn, men ser ikke for meg noe mer. Han skiller seg ut blant andre som personlighet. Det er personligheten hans som jeg likte. Men det er noe som sier Nei til mer enn vennskap i meg. Desverre. Endret 21. juni 2016 av LineMalen Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Vil du virkelig gå tur med en som er forelsket i deg når det ikke er gjensidig? Det er ingen spenning, retning eller fremtid i relasjonen deres etter at han har ytret en forelskelse. Jeg liker han på veldig mange måter. Han kunne vært en fremtidig mann. Men jeg er skeptisk til det. Og vet at det kan ta lang tid på å finne ut av det. For jeg ser ennå ikke for meg å ha noe nærkontakt med han eller noe sånnt. Kun vennskap for å se på situasjonen og se om følelsene kommer. Men nei jeg burde nok ha kjent følelsene allerede. Jeg tror det beste er å trekke meg. Jeg er kresen , og burde ikke vært det i det hele tatt dersom jeg skal finne meg en mann, men jeg ser ikke for meg noe fysisk med han nå. Er glad i han som en venn, men ser ikke for meg noe mer. Han skiller seg ut blant andre som personlighet. Det er personligheten hans som jeg likte. Men det er noe som sier Nei til mer enn vennskap i meg. Desverre. Da kutter du kontakten med han. Å beholde en date som venn når han ønsker mer vil være tortur for han, og vil være veldig egoistisk. Utvis litt empati og fortell han at det aldri kommer til å bli dere slik at han kan gå videre. Anonymous poster hash: b2126...4f6 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Da kutter du kontakten med han. Å beholde en date som venn når han ønsker mer vil være tortur for han, og vil være veldig egoistisk. Utvis litt empati og fortell han at det aldri kommer til å bli dere slik at han kan gå videre. Anonymous poster hash: b2126...4f6 Hun kan jo ikke si det, da lyver hun. Hun sier jo her at hun selv er usikker og at det kanskje med tiden kunne blitt noe. Det hun bør gjøre, er å fortelle ham nettopp dette. At hun pr. nå ikke er interessert i noe mer, men at kanskje med tiden - ingen garantier. Så blir det opp til ham å ta stilling til det. Jeg er generelt sett lite fan av at folk tar avgjørelser på andres vegne. "Jeg gir deg en kald skulder for ditt eget beste" - bullshit. Vær heller ærlig ovenfor ham med hva du føler, så kan han selv ta avgjørelsen som en voksen mann. Anonymous poster hash: 28eb8...51e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Da kutter du kontakten med han. Å beholde en date som venn når han ønsker mer vil være tortur for han, og vil være veldig egoistisk. Utvis litt empati og fortell han at det aldri kommer til å bli dere slik at han kan gå videre. Anonymous poster hash: b2126...4f6 Hun kan jo ikke si det, da lyver hun. Hun sier jo her at hun selv er usikker og at det kanskje med tiden kunne blitt noe. Det hun bør gjøre, er å fortelle ham nettopp dette. At hun pr. nå ikke er interessert i noe mer, men at kanskje med tiden - ingen garantier. Så blir det opp til ham å ta stilling til det. Jeg er generelt sett lite fan av at folk tar avgjørelser på andres vegne. "Jeg gir deg en kald skulder for ditt eget beste" - bullshit. Vær heller ærlig ovenfor ham med hva du føler, så kan han selv ta avgjørelsen som en voksen mann. Anonymous poster hash: 28eb8...51e Hun bør og kan si det. Hun virker ikke interessert i noe annet enn å holde på han som en backup plan. Hvis han har en så bra personlighet som hun skisserer, så er det bedre at han får tid til å finne noen som setter fullt ut pris på den. Anonymous poster hash: b2126...4f6 2 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Hun bør og kan si det. Hun virker ikke interessert i noe annet enn å holde på han som en backup plan. Hvis han har en så bra personlighet som hun skisserer, så er det bedre at han får tid til å finne noen som setter fullt ut pris på den. Anonymous poster hash: b2126...4f6 Ser meg enig i den. Godt sagt. Lenke til kommentar
LineMalen Skrevet 22. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2016 (endret) Da kutter du kontakten med han. Å beholde en date som venn når han ønsker mer vil være tortur for han, og vil være veldig egoistisk. Utvis litt empati og fortell han at det aldri kommer til å bli dere slik at han kan gå videre. Anonymous poster hash: b2126...4f6 Hun kan jo ikke si det, da lyver hun. Hun sier jo her at hun selv er usikker og at det kanskje med tiden kunne blitt noe. Det hun bør gjøre, er å fortelle ham nettopp dette. At hun pr. nå ikke er interessert i noe mer, men at kanskje med tiden - ingen garantier. Så blir det opp til ham å ta stilling til det. Jeg er generelt sett lite fan av at folk tar avgjørelser på andres vegne. "Jeg gir deg en kald skulder for ditt eget beste" - bullshit. Vær heller ærlig ovenfor ham med hva du føler, så kan han selv ta avgjørelsen som en voksen mann. Anonymous poster hash: 28eb8...51e Jeg sa at jeg ikke kunne. Jeg må tenke mer over dette. Problemet er at jeg er usikker på hva jeg vil. Jeg synes at han er helt unik, og utrolig snill, og lett å forholde seg til. Han har så utrolig mye bra egenskaper. Men samtidig så kan det ta sin tid før jeg er sikker. Jeg er ikke ute etter å såre noen. Vet hvor vondt det er å bli såret. Har blitt det selv med å ha møtt en mann pluss sex i tillegg i lang tid, for så å få vite at han ikke hadde følelser for meg. Så vet godt hvor vondt det er. Derfor vil jeg ikke lure han. Endret 22. juni 2016 av LineMalen Lenke til kommentar
LineMalen Skrevet 22. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2016 (endret) Hun bør og kan si det. Hun virker ikke interessert i noe annet enn å holde på han som en backup plan. Hvis han har en så bra personlighet som hun skisserer, så er det bedre at han får tid til å finne noen som setter fullt ut pris på den. Anonymous poster hash: b2126...4f6 Ser meg enig i den. Godt sagt. Jeg vet om mange som er interesserte i å date meg. Jeg har ikke vært klar for å date, og har ikke satt helt i gang. Men jeg er veldig forvirret og vet ikke hva jeg vil ennå. Det er det som er problemet. Men han er en fantastisk mann, men det er meg som har problemet med å vite hvor jeg skal i livet, og med hvem. Akkurat nå nyter jeg singellivet. Skal på ferie, og derfor så orker jeg ikke å tenke på dating nå. Det er lagt litt på hyllen. Endret 22. juni 2016 av LineMalen Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 "Det er ikke deg, det er meg." 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Jeg syns du skal gå en tur jeg. Under forutsetning av at du sier rett ut hvor du står. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå