JKJK Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 God helg 20160624_110012.jpg Sweeeet! Lenke til kommentar
kasphoug Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Hei. Er det noen som vet om noe sted 1tb versjonen selges, evt når den er ventet norske nettbutikker? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Hei. Er det noen som vet om noe sted 1tb versjonen selges, evt når den er ventet norske nettbutikker? Se på forige side, så ser du hvor jeg kjøpte mine. Finnes ikkje i Norge enda, men digitalimpuls.no, nextron.no og multicom.no kommer til å få inn etterhvert. De har/hadde forgjengeren sm951nvme også. Ramcity selges den også Lenke til kommentar
kasphoug Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Hei. Er det noen som vet om noe sted 1tb versjonen selges, evt når den er ventet norske nettbutikker? Se på forige side, så ser du hvor jeg kjøpte mine. Finnes ikkje i Norge enda, men digitalimpuls.no, nextron.no og multicom.no kommer til å få inn etterhvert. De har/hadde forgjengeren sm951nvme også. Ramcity selges den også Takk, så hvor du kjøpte de, men var for sent ute. Da avventer jeg til en av de norske får de inn. Ramcity får inn første parti i slutten av juli, og her var alle solgt. Regner med du har brukt de du har fått, er ytelsen som på papiret? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Hei. Er det noen som vet om noe sted 1tb versjonen selges, evt når den er ventet norske nettbutikker? Se på forige side, så ser du hvor jeg kjøpte mine. Finnes ikkje i Norge enda, men digitalimpuls.no, nextron.no og multicom.no kommer til å få inn etterhvert. De har/hadde forgjengeren sm951nvme også. Ramcity selges den også Takk, så hvor du kjøpte de, men var for sent ute. Da avventer jeg til en av de norske får de inn. Ramcity får inn første parti i slutten av juli, og her var alle solgt. Regner med du har brukt de du har fått, er ytelsen som på papiret? Her er noen av testene mine: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1686224&p=23324594 Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Jeg fikk kontakt med komplett.no Det blir ikke mulig å kjøpe SM961 fra dem. Pga en partner avtale med samsung så vil den m.2 disken isåfall bli tilgjengelig som en del i en ferdig PC. Men å kjøpe disken som løsøre blir ikke mulig. Da springer jeg til proshop da. Koster 2600kr der. Håper det blir lett å gjøre disken bootable. Vil ha OS på den disken. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Jeg fikk kontakt med komplett.no Det blir ikke mulig å kjøpe SM961 fra dem. Pga en partner avtale med samsung så vil den m.2 disken isåfall bli tilgjengelig som en del i en ferdig PC. Men å kjøpe disken som løsøre blir ikke mulig. Da springer jeg til proshop da. Koster 2600kr der. Håper det blir lett å gjøre disken bootable. Vil ha OS på den disken. Har du hk og bios som støtter nvme, så booter den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå