Leif Olsson Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Rødnebbterner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Nydelig Leif! Jeg har prøvd meg som fuglefotograf i helga, og det er sååå vanskelig! Du kommer til å le deg ihjel når du ser mine amatørmessige bilder... Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2016 Hei Helene. Takk før som vanlig, hyggelig kommentar Ja trenger mye tålmodighet og trening med iso, tid og blendere Skal ikke veit at du prøver deg og blir bedre og bedre, bilde før bilde Hilsen Leif Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Enda et flott fuglebilde! Dette kan du. Leif! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Veldig bra bilde ... flotte fugler Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2016 Takk Fredrik og Torhild før hyggelige kommentarer Enda et flott fuglebilde!Dette kan du. Leif!mvh Fredrik Takk takk Fredrik før hyggelig kommentar Mye spennende nå me hekkende fugler og ternerne er dem siste som hekker då Håper på unger i juli måned M v h Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2016 Veldig bra bilde ... flotte fugler Takk Torhild før hyggelig kommentar M v h Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Rødnebbterner, ikke helt enige ser jeg. Flott situasjonsbilde fra fugleverden. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2016 Rødnebbterner, ikke helt enige ser jeg. Flott situasjonsbilde fra fugleverden. Mvh Ragnar Hei Ragnar. Er enige, frieri ved plassen før reiret Takk før hyggelig kommentar M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg