TangoSierra Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Hei.Jeg er på utkikk etter en gsync monitor, siden jeg kommer til å gå til innkjøp av et gtx1070-kort. Har noen av dere erfaring med denne? Den er pr nå på tilbud... Lenke til kommentar
blinc Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Har ips versjonen (HU). Tipper denne ligner veldig på 1.gen rog swift(som jeg også har eid) da jeg antar den har samme TN panel fra AUO. Så mest sannsynlig en veldig god gaming skjerm. Min XB270HU funker ihvertfall knall. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Hei. Jeg er på utkikk etter en gsync monitor, siden jeg kommer til å gå til innkjøp av et gtx1070-kort. Har noen av dere erfaring med denne? Den er pr nå på tilbud... Veldig godt valg til den prisen! Har også hatt samme panel med Asus swift Lenke til kommentar
TangoSierra Skrevet 22. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2016 Hei. Jeg er på utkikk etter en gsync monitor, siden jeg kommer til å gå til innkjøp av et gtx1070-kort. Har noen av dere erfaring med denne? Den er pr nå på tilbud... Veldig godt valg til den prisen! Har også hatt samme panel med Asus swift Takk for svar folkens. Nå ser jeg at Komplett har Asus Rog swift på tilbud til 5999,- Er Aceren et bedre kjøp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå