gamerman Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hei Jeg fikk nextgentel for 3 dager siden og jeg prøver og laste ned ting fra nextgentel men det går ikke det går bare når jeg er på passive mode ikke active jeg tror jeg sitter bak en brannmur men jeg har slått den av , jeg tror kanskje jeg har router i modemet men hvordan slår jeg den av ? kan noen hjelpe meg Lenke til kommentar
Olaphone Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 hei jeg har samme problemet men det går an og fikses .. det er en brannmur i modemet Lenke til kommentar
Teal_man Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg har selv hadt problemer med passive mode og der er lett å fixe... Går under Settings/klikker på Active mode, skriver din (Ip) og port 412! Da er du i active mode. Gjør ikke noe om at du har brannmur, for det funker fint her! Lenke til kommentar
burugla Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hvis dere vil finne mer ut om routerene deres ta en titt på denne eller denne siden. Her kan dere finne diverse info om routerne NGT leverer og om hvordan du kan konfigurere og sette dem opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå