HenrikHe Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Hei! Vi er en gjeng på 6 som skal til Ayia Napa nå til sommeren, da lurte jeg på om noen hadde noen tips om hoteller etc? Jeg lurte også litt på hvordan prisene var der nede! Takk for svar Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Kjør Kalypso Party hotell midt i smørøyet Ikke gå på strippeklubbene, selv om innkasterne sykler rundt og maser på dere flere ganger til dagen. Just dont do it..... 1 Lenke til kommentar
HenrikHe Skrevet 21. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2016 Haha, takk for svar! Får jeg spørre hvorfor? ? Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Har selv opplevd, og hørt om andre som har opplevd uheldige og kjedelige episoder der.... Si det slik, en kompis fikk esksorte til nærmeste minibank og fikk hjelp til å tømme det som var på samtlige kort.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 (endret) Strippeklubber der nede flår turister og er gjerne scams også. De får en gjeng folk inn (gjerne ved hjelp av betalte taxisjåfører), og dere slipper ikke ut før dere har betalt xxxx kroner. Eller blir eskortert til nærmeste minibank for å ta ut penger. Politiet gir f... de er ofte bestukket for å se "andre veien". Endret 21. juni 2016 av Bytex 1 Lenke til kommentar
HenrikHe Skrevet 22. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2016 Det er såpass ja, nei da må man være forsiktig! Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Yes, men ellers er Napa ett fint rølpested Vi gikk til en fast uteplass for "vorspiel", etterhvert kjente de oss igjen, pratet med oss, og vi fikk gode priser resten av oppholdet. Mange stilige konsept-nattklubber å prøve ut. Pass på drinken din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå