RohamR Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Far&datter Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Ikke tipptoppers kvalitet på dette sånn rent teknisk...noe grovkornet. (mobilbilde kanskje?) Men det bildet mangler i teknisk finesse tar det igjen i høy koselighetsfaktor! Et bilde å bli glad av! Lenke til kommentar
RohamR Skrevet 21. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2016 Ikke tipptoppers kvalitet på dette sånn rent teknisk...noe grovkornet. (mobilbilde kanskje?) Men det bildet mangler i teknisk finesse tar det igjen i høy koselighetsfaktor! Et bilde å bli glad av! En m9. Støy/korn er lagt til med vilje. Takk Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Fint utsnitt med far og datter i ivrig passiar ?. Vakkert landskap bakover i bildet. Om bildet blir bedre med tilføring skal støy skal være usagt. Funger uansett godt slik det fremstår nå. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Ikke tipptoppers kvalitet på dette sånn rent teknisk...noe grovkornet. (mobilbilde kanskje?) Men det bildet mangler i teknisk finesse tar det igjen i høy koselighetsfaktor! Et bilde å bli glad av! En m9. Støy/korn er lagt til med vilje. Takk Hahaha! Da trakka jeg skikkelig i baret her gitt! Leste ikke exif'en. Håper du ikke ble fornærmet!? Lenke til kommentar
RohamR Skrevet 21. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2016 Ikke tipptoppers kvalitet på dette sånn rent teknisk...noe grovkornet. (mobilbilde kanskje?) Men det bildet mangler i teknisk finesse tar det igjen i høy koselighetsfaktor! Et bilde å bli glad av! En m9. Støy/korn er lagt til med vilje. Takk Hahaha! Da trakka jeg skikkelig i baret her gitt! Leste ikke exif'en. Håper du ikke ble fornærmet!? haha du pissa på M9en min hahaha neida bare tuller 1 Lenke til kommentar
RohamR Skrevet 21. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2016 Fint utsnitt med far og datter i ivrig passiar ?. Vakkert landskap bakover i bildet. Om bildet blir bedre med tilføring skal støy skal være usagt. Funger uansett godt slik det fremstår nå. Mvh Ragnar Takk kjære Ragnar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Hel ene med Helene, selv om bilde er ikke så bra liker jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg