Amed Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Hei, håper det er noen snille sjeler der ute som har peiling på Facebook på Windows Phone. Min mor har en Nokia Lumia 925 (halvannet år gammel, omtrent) som først og fremst er til å ta bilder med og bruke facebook og mail. I starten fungerte alt fint, men nå siste halve året (minst) er telefonen blitt helt idiot på facebook.Hun har facebook-appen, og den fungerer greit til å skrive kommentarer på ting og bla igjennom news feed. Men den klarer ikke å legge ut bilder. Jeg får gå inn og velge bilde og trykke last opp, men det tar eeeeevigheter før den klarer å få lastet opp bildet, og hun har ikke WiFi, så det sliter voldsomt på dataforbruket (den klarte det likevel før i tiden - så noe er jo blitt galt i det siste).Så har hun nettleser også, og nå har jeg prøvd både Internet Explorer, UC Browser og Maxthon. Alle sliter med at de viser bare halve nettsiden, og de klarer ikke å laste opp bilder i det hele tatt - når man trykker på ikonet for å laste opp bilder virker det som den ikke skjønner hvor den skal hente bilder fra, det skjer absolutt ingenting.Finner ingen nye oppdateringer som kan hjelpe heller.Har noen løst koden for sømløs Facebookbruk og bildeopplasting på Facebook?Enn så lenge fungerer mailen hennes smertefritt i det minste, så hun får sendt alle bildene sine til meg og ber meg legge dem ut for henne... Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Forsøkt å endre innstillinger i nettleser? Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Prøv evnt. med Facebook beta. http://www.windowsphone.com/s?appid=93da5d29-daf0-4783-9ed5-a87b33247ec6 Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Når jeg brukte Windows så merket jeg at jeg ikke fikk halvparten av de postene som lå ute på Facebook. Er dette ett problem ennå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå