akelbo Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 The Last Guardian kan bli alt vi har håpet på.SNIKTITT: The Last Guardian Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 God variasjon i omgivelsene? har bare sett fjell/berg, ruiner og grass. Men må si jeg gleder meg til spillet! Lenke til kommentar
xtordx Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 skal få lest sniktitten etter på. Men blir dette i nærheten like bra some shadow of the collossus som er blant min top 10 spill i hvertfall top 20 så skal jeg bli strålende fornøyd. Og før noen spår jeg gir blanke f i graffiken. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Nå har jeg ikke fått lest hele sniktitten, men har de fått gjort noe med denne slitsomme masingen fra han gutten? Håper dette lever opp til forventningene, men er litt skeptisk av det jeg har sett så langt. Lenke til kommentar
Rogshit Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Nå har jeg ikke fått lest hele sniktitten, men har de fått gjort noe med denne slitsomme masingen fra han gutten? Håper dette lever opp til forventningene, men er litt skeptisk av det jeg har sett så langt. tror denne masingen er noe man styrer selv, for å få dyret til å komme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå