Gå til innhold

[Løst] Vurderer ny mobil (Android), prisklasse 3-4000kr

J@9

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen gode forslag til en ny Android mobil i prisklassen 3-4000kr?

Hovedfokus er bra batteritid, bra kamera.

Har en Sony Xperia Z1 Compact nå, men denne duger nok ikke så veldig mye lengre :p

Har allerede byttet ut batteri + bakdeksel.. Etter bytte av bakdeksel så blir bildene ødelagt ved bruk av blitz..

Vurderer å styre unna mini/compact modeller denne gangen, og heller få noe med et bedre kamera :)

Ellers er jeg avhengig av bluetooth (bruker pioneer spiller i bilen som handsfree, samt avspilling via spotify), WLAN (men det har vel alle nå), NFC kan være greit å ha, da jeg en sjelden gang betaler med mobilepay.

Og det bør være lett å få tak i beskyttelsesdeksler samt beskyttelsesglass fra eBay :)

Merke tenker jeg ikke stort på.. men hvis noen merker har hatt mye problemer, så kan det vel være greit å styre unna :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nexus 5X og LG G4 er gode telefoner i dette prissegmentet. Nexusen har ikke minnekort, men ren android. LG har minnekort, men koster litt mer. Har selv G4, og er veldig fornøyd med den etter ca ett års bruk nå. Har ikke testet 5X selv, men skal være en god telefon det og, med mindre du har behov for minnekort.

Lenke til kommentar

Nexus 5X og LG G4 er gode telefoner i dette prissegmentet. Nexusen har ikke minnekort, men ren android. LG har minnekort, men koster litt mer. Har selv G4, og er veldig fornøyd med den etter ca ett års bruk nå. Har ikke testet 5X selv, men skal være en god telefon det og, med mindre du har behov for minnekort.

Minnekort kan være greit å ha, da jeg allerede har et 64GB kort i mobilen nå :p

Har sett litt på HTC M9 også.. Men er veldig usikker på hva jeg skal velge.

Ren Android gjør ikke noe, for jeg har hatt et nexus produkt før, men det var et nettbrett :p

Lenke til kommentar

Kjenner til den dobbelt klikk funksjonen ;-)

Men nå har det seg sånn at jeg fikk litt mer skattepenger enn forventet.. Og lurer nå på å kjøpe z5 eller s7.

S7 kommer på tilbud på den lokale elkjøp butikken i morgen.. 5395kr

Lenke til kommentar

Ëndte opp med S7 ;)

Fikk en kamerat til å dra innom elkjøp på morran, siden jeg var på jobb.

Veldig fornøyd hittil, men hadde glemt at jeg ikke hadde nanosim.. så jeg bruker den uten sim nå :p Men har bestilt nytt kort som kan hentes når jeg får mulighet.. Samboeren skulle prøve å hente det, men tviler på at hu får lov av betjeningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...