erik54 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 finnes det gratis program til symbian tlf'r eller?? finner bare programmer man må betale for jeg.. jævli kjipt da.. kan hende det bare er jeg som suger til å lete også da men.. kan ikke noen sende meg en link til en bra side eller no?? plz.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 ja det finnes noen gratis programmer... men de mere seriøse utviklerne må brødføs de og så de tar betalt... men ikke så mye egentlig.... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 her er en side med noen gratis programmer... drit i at det står 7650 øverst... noen virker fint... meste spill :-/ Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ja det er helt sykt hva folk tror dem kan ta seg betalt for bare fordi det er til mobiltelefon. Det er sinnsykt lett og utvikle programmer til mobiltelefoner og spesielt til symbian OS telefoner saa det er ikke noe grunn til aa ta saa sinnsykt hoey pris for simple programmer. Enkelte programmer er greit at dem tar noen kr for men det meste er bare dritt som kan lett programmeres selv. Holder selv paa aa utvikle noen simple "C++" programmer til min 6600 som selvfoelgelig skal veare gratis og opensource naar jeg er ferdig. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) gi oss en link når du er ferdig... har gjerne lyst og prøve de... (ikke for å legge noe press på deg men hvis mobilen min klikker så blir jeg ) [tuller] Endret 24. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Klart jeg skal legge ut link. Det er tre projecter jeg holder paa med naa fortiden. Ett program som lar deg lage "bedre/stilligere" mms meldinger paa en enkel maate. FTP client program og kanskje jeg skal legge inn FXP funksjon til det. Det siste har med Blogging og med automatisk uploading av bilder/text til en webserver aa gjoere. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) tøft... selv digger jeg ir-remote ideen en ting som kunne ha vært tøft er et programm som gjøre at du kan styre lysene ved å ha en "bryter sentral" som bruker blåtann/IR (siden de har så kort rekkeviddde er det litt vanskelig for andre å endre) slik at man kan styre lysene og ovner Endret 24. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Noen som vet om det finnes en gratis SSH/Telnet client som funker paa 6600 ?? Jeg skal klare aa mekke en Telnet klient ganske raskt men en SSH client blir nok litt verre. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 jeg vet ikke om noen finnes noen du må betale for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå