Gå til innhold

Altibox-kundene kan miste TV2 på tirsdag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjør meg ingen ting. Jeg har Altibox, og i dag så jeg fotballkampen mellom Slovakia og England på NRK =D

Når kampene sendes på NRK så trenger jeg vitterlig ikke TV2... men det er da andre programmer på TV2 som jeg pleier å se på da, så litt synd er det nå lell

Lenke til kommentar

Gjør meg ingen ting. Jeg har Altibox, og i dag så jeg fotballkampen mellom Slovakia og England på NRK =D

Når kampene sendes på NRK så trenger jeg vitterlig ikke TV2... men det er da andre programmer på TV2 som jeg pleier å se på da, så litt synd er det nå lell

Men hva om du vil se de kampene som sendes på TV2 da? :p Som Kroatia - Spania imorgen

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ca. halvparten av kampene går på NRK og den andre halvparten på TV2. Bl.a. går begge semi finalene og to av kvartfinalene på TV2 og ikke på NRK.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ca. halvparten av kampene går på NRK og den andre halvparten på TV2. Bl.a. går begge semi finalene og to av kvartfinalene på TV2 og ikke på NRK.

Da er det enda godt at jeg ikke egentlig er noen ihuga fotballfan.. jeg skal nok overleve uten noen kamper... hvis ikke får det bli mange kaffebesøk til naboen som har Canal Digital ;):p:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...