eXpanium Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 eg har en garantisak med komplett.no dei seier eg må sende inn varen til en adresse til et verksted som dei ikkje eiger. (zodiac --> siemens mobil) må eg betale frakt og porto da? eg burde jo ikkje betale noke egentlig siden eg har fått en defekt vare, det er jo ikkje min feil? andre ting eg må betale kanskje? Lenke til kommentar
soelvberg Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Dersom vara var deffekt da du mottok den så er det en DOA sak (dead on arrival). Da skal komplett ta varen tilbake og dekke dine kostnader. Gjorde dette med et skjermkort som eg bestilte fra komplett for et par år siden. Da gjekk dette heilt fint. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Du må nok forhåndsbetale frakt tilbake, men du skal få tilbake disse pengene. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ta vare på kvitteringen! Komplett pleier å snike seg unna dette ved å si at du må sende den inn. Og dette gjør de selv om Norgespakke lappen med signatur sitter på pakken de mottar. Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 den var ikkje DAO, den slutta å funke 3 uker etter eg fikk den. får eg dekka frakt da? kvitering er den eg fikk på e-post eller? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 jeg måtte betale en disk jeg leverte inn som "DE" sa at ikke skulle koste noe (komplett) Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Sørg for å legge ved et brev hvor du framsetter ditt krav om refundering av porto samt kontonr. Lim og på kvitteringen fra posten med en sånn fin plastlomme du får av postfunksjonæren Lenke til kommentar
xthal Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Sørg for å legge ved et brev hvor du framsetter ditt krav om refundering av porto samt kontonr. Lim og på kvitteringen fra posten med en sånn fin plastlomme du får av postfunksjonæren Det har jeg prøvd, med komplett, var en disk som var DOA, men ikke ****** om jeg skulle få tilbake de penga. Det var ikke så mye da, så jeg gadd ikke mase no spess heller da Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har en lignende sak gående med Komplett nå men ikke f om jeg har tenkt å gi meg! Si meg driter de i kundene sine eller hva? Jeg har fått tilbake pengene for frakten men ikke for returen enda. Noen burde sende en mail til ledelsen i komplett med et par linker til dette forumet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg har fått tilbake pengene for frakten men ikke for returen enda. Litt usikker på hva du mener med dette..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå