Visum Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Hei! Da har alle på videregående skole fått sine resultater fra eksamene. Dette kan være en tråd der man deler sine resultater fra eksamen. Bruk følgende mal: Fag: Årstrinn: Karakter: Fornøyd: Gratulerer med overstått eksamen! Bakgrunnsinformasjon når det gjelder å klage på karakteren. Endret 20. juni 2016 av Det gode liv Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Fag: Norsk Årstrinn: Vg3 Karakter: 3 Fornøyd: OK. Lenke til kommentar
zebrazett Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Fag: Norsk muntlig. Årstrinn: VG3 (påbygg) Karakter: 5 Fornøyd: OK, skulle ha forberedt meg bedre. Fag: Engelsk, muntlig. Årstrinn: VG2 (Y) Karakter: 6 Fornøyd: Absolutt. Fag: Samfunnsfag, muntlig. Årstrinn: VG2 (Y) Karakter: 6 Fornøyd: Absolutt. Fag: Naturfag, muntlig/praktisk. Årstrinn: VG2 (SS) Karakter: 4. Fornøyd: Med tanke på utførsel, ja. Med tanke på forberedelse, nei. Fag: Norsk sidemål skriftlig. Årstrinn: VG3 (påbygg) Karakter: 5 Fornøyd: Over all forventning. Trengte 4, og forventet 3. Fag: Engelsk skriftlig. Årstrinn: VG2 (Y) Karakter: 4 Fornøyd: Ikke i det hele tatt, har sendt inn hurtigklage. Lenke til kommentar
MT-Sci Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Fag: Norsk Årstrinn: Vg3 Karakter: 5 Fornøyd: Overrasket! Fag: Fysikk 2 Årstrinn: Vg3 Karakter: 4 Fornøyd: Normalt. Fag: Norsk Årstrinn: Vg3 Karakter: 2 Fornøyd: Har sendt en hurtigklage. Lenke til kommentar
Hoppipolla Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Fag: Norsk hovedmål, skriftlig Årstrinn: Vg3 Karakter: 4 Fornøyd: Ja, det var akkurat som forventet. Fag: Internasjonal engelsk, skriftlig Årstrinn: Vg3 Karakter: 4 Fornøyd: På en måte ja, ettersom jeg innså under eksamen at det kom til å gå til helvete og var redd for å stryke. Langsvar ble hurtigsvar og jeg vekslet mellom oppgaver (hatet alle oppgavene og klarte ikke bestemme meg for hvilken som var minst jævlig). Samtidig så er jo int.eng et av mine beste fag så sånn sett er det jo litt skuffende Fag: Norsk, muntlig Årstrinn: Vg3 Karakter: 6 Fornøyd: Ja! Fag: YP-Matte, skriftlig Årstrinn: Vg1 Karakter: 5 Fornøyd: Ja Fag: Media, praktisk muntlig Årstrinn: Vg2 Karakter: 5 Fornøyd: Ja Lenke til kommentar
frustrert_97 Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Fag: S1 Årstrinn: Vg2 Karakter: 6 Fornøyd: Forventet Fag: Norsk, hovedmål Årstrinn: Vg3 Karakter: 4 Fornøyd: Ja, overrasket. Fag: Fysikk 2 Årstrinn: Vg3 Karakter: 4 Fornøyd: Tja, skulle ha klart 5. Fag: IT2 Årstrinn: Vg3 Karakter: 4 Fornøyd: Jau Fag: Historie Årstrinn: Vg3 Karakter: 6 Fornøyd: Såklart. Endret 20. juni 2016 av frustrert_97 Lenke til kommentar
Drikkeflaska Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Fag: Matematikk, skriftlig Årstrinn: Vg3 Karakter: 4 Fornøyd: Ja Fag: Historie, muntlig Årstrinn: Vg3 Karakter: 5 Fornøyd: Nei Fag: Norsk, skriftlig Årstrinn: Vg3 Karakter: 5 Fornøyd: Sånn passe Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Fag: Fys 1 muntlig Årstrinn: VG2 Karakter: 6 Fornøyd: Selvfølgelig Fag: Kjemi 2 mutlig Årstrinn: VG3 Karakter: 6 Fornøyd: Japp Fag: Norsk sidemål (nynorsk) Årstrinn: VG3 Karakter: 6 Fornøyd: Yes Fag: Fysikk 2 skriftlig Årstrinn: VG3 Karakter: 5 Fornøyd: Ja Fag: Norsk hovedmål skriftlig Årstrinn: VG3 Karakter: 4 Fornøyd: Nei, har sendt inn hurtigklage. Dette var IKKE som forventet. Lenke til kommentar
aero blue Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Fag: Internasjonal engelsk Årstrinn: VG2 Karakter: 5 Fornøyd: Ja, selv om jeg hadde et lite håp om 6 også. Lenke til kommentar
Dolandyret Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Fag: 1P Årstrinn: Privatist Karakter: 6 Fornøyd: Ja, men det var ikke et alternativ å få 5. Fag: R1 Årstrinn: Privatist Karakter: 5 Fornøyd: Ja Fag: Norsk, muntlig Årstrinn: Vg3 Karakter: 4 Fornøyd: Ja. Hater muntlig. Fag: Norsk hovedmål Årstrinn: Vg3 Karakter: 4 Fornøyd: Ja Fag: Biologi 2 Årstrinn: Vg3 Karakter: 4 Fornøyd: Nei, egentlig ikke. Hadde håpet på 5 før eksamen, men så vel egentlig at det ikke var mulig når jeg fikk eksamenssettet. Fag: Fysikk 2 Årstrinn: Vg3 Karakter: 3 Fornøyd: Ikke i det hele tatt, men har kun meg selv å takke. Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Fag: R1 Årstrinn: Privatist Karakter: 6 Fornøyd: Ja Lenke til kommentar
Seria* Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Fag: Norsk hovedmål skriftlig Årstrinn: Vg3 Karakter:6 Fornøyd: Ja, og overrasket! Hadde håpet på 5, og følte at jeg ikke hadde truffet på kortsvarsoppgaven. Fag:Norsk sidemål skriftlig Årstrinn:Vg3 Karakter:6 Fornøyd: Ja, samme som over. Følte at kortsvarsoppgaven her var så annerledes enn på tidligere eksamener. Fag: Biologi 2 skriftlig Årstrinn:Vg3 Karakter: 5 Fornøyd: Ja, jeg hadde halsbetennelse på eksamensdagen og en uke før, så fikk ikke lest noe særlig. Heldigvis var oppgavene greie! Fag: Kjemi 2, muntlig Årstrinn: Vg3 Karakter: 6 Fornøyd: Absolutt! Hadde ikke trodd det med tanke på at jeg fikk så vanskelige oppgaver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå