Kurt Lekanger Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Nå kan du enklere få en helt ren Windows-installasjon.Nytt Microsoft-verktøy reinstallerer Windows 10 uten «crapware» Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Jeg har brukt betegnelsen crapware lenge, men jeg tror ikke jeg har sett TEK gjøre det før. Ble glad når jeg så det da det beskriver dritten mye bedre enn bloatware. 7 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Jeg ville ha foretrukket betegnelsen bloatware hadde det ikke vært for at vi gang på gang ser at denne ekstra programvaren er i en egen klasse når det kommer til sikkerhetshull. Da ufarliggjør betegnelsen "bloat" det når det faktisk er noe som burde fjernes av andre årsaker. Ellers er jo dette en god nyhet for alle som ikke er selvbyggere. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg evilGuy Skrevet 20. juni 2016 Populært innlegg Del Skrevet 20. juni 2016 Trodde et øyeblikk det var alt dritet microsoft bundler med win10 en kunne fjerne, men det var det altså ikke. 13 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Refresh-verktøyet er tilgjengelig i build 14367, ikke 14376. (Don't panic.) Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Trodde et øyeblikk det var alt dritet microsoft bundler med win10 en kunne fjerne, men det var det altså ikke. Det er en fyr som har laget et skikkelig godt stykke programvare for akkurat det, husker ikke hva det het for noe men jeg tror det startet på L og har en pingvin som maskott 3 Lenke til kommentar
KennethJohansen Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Trodde et øyeblikk det var alt dritet microsoft bundler med win10 en kunne fjerne, men det var det altså ikke. Det er en fyr som har laget et skikkelig godt stykke programvare for akkurat det, husker ikke hva det het for noe men jeg tror det startet på L og har en pingvin som maskott Tror det er pinguux Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Refresh med ren installasjon av windows har vel vært der siden dag 1? Brukte det for lenge siden på min Zenbook 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+152 Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 En bedre måte å "refreshe" en maskin på er å kvitte seg med hele Windows. Blir kvitt bloatware/crapware, tvilsomme Microsoft-policies når det gjelder privacy, samt OSet i seg selv ! Mange fluer i en smekk det. Og joda, jeg vet at mange dessverre er nødt til å bruke Windows. Men det er også mange som kun bruker det fordi de ikke vet mer om alternativene. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 En bedre måte å "refreshe" en maskin på er å kvitte seg med hele Windows. Blir kvitt bloatware/crapware, tvilsomme Microsoft-policies når det gjelder privacy, samt OSet i seg selv ! Mange fluer i en smekk det. Og joda, jeg vet at mange dessverre er nødt til å bruke Windows. Men det er også mange som kun bruker det fordi de ikke vet mer om alternativene. Finnes ikke ett fullgodt alternativ, så da får man heller gjøre noen tweaks. 4 Lenke til kommentar
QS4MO8J3 Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Trodde et øyeblikk det var alt dritet microsoft bundler med win10 en kunne fjerne, men det var det altså ikke. Det er en fyr som har laget et skikkelig godt stykke programvare for akkurat det, husker ikke hva det het for noe men jeg tror det startet på L og har en pingvin som maskott http://www.nliteos.com/nlite.html ??? Endret 20. juni 2016 av QS4MO8J3 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Never10. Så slipper man mas om oppgradering tll Win10 overhodet. 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Never10. Så slipper man mas om oppgradering tll Win10 overhodet. Fungerer meget dårlig når du faktisk ønsker Windows 10. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 En bedre måte å "refreshe" en maskin på er å kvitte seg med hele Windows. Blir kvitt bloatware/crapware, tvilsomme Microsoft-policies når det gjelder privacy, samt OSet i seg selv ! Mange fluer i en smekk det. Og joda, jeg vet at mange dessverre er nødt til å bruke Windows. Men det er også mange som kun bruker det fordi de ikke vet mer om alternativene. Hvilke alternativer? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 noen vet når dette blir tilgjengelig for hvermansen? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 noen vet når dette blir tilgjengelig for hvermansen? "Antagelig vil verktøyet bli tilgjengelig for alle i forbindelse med den såkalte Anniversary Update-versjonen av Windows, som ventes en gang i juli." (sitat fra artikkelen det er linket til fra Post #1.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå