Yezz` Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Mulig denne er feilpostet men dette var det mest fornuftige stedet jeg fant å poste denne. jeg var inne på mpx og var på utkikk etter nytt tower. Og fant da AOpen HQ08 til en spotpris på 274 kr. Er dette feilpriset? Såvidt jeg husker kostet det over 700kr sist jeg var inne. Hvis det er feilpriset og jeg kjøper det nå, får jeg det da for 274kr? Og en annen ting, er dette toweret brukbart ? Dersom det bare koster 274 kr så må jeg vel nesten kjøpe det, siden jeg trenger nytt tower? Se: http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=2...98&l=2&lantall= Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det er ikke feil men, strøm forsyningen BRÅKER skikkelig har jeg hørt..... Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Det er ikke feil men, strøm forsyningen BRÅKER skikkelig har jeg hørt..... ok, så du mener det ikke er noe å satse på. Har qtech tower fra før av (lot meg lure av prisen da jeg skulle kjøpe pc for et halvt år siden) Så er det jo dumt å kjøpe et tower til en billig penge som bare er dritten en gang til.. Siden prisen ikke er feil er det nok ikke verdens beste, går nok ikke for det alikevell, da. Lenke til kommentar
jokohoma Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Heisann! Det er faktisk sant at det er så billig. Sjekker du denne, så kan du se at det er flere som har lav(ere) pris på samme kabinettet. Noen sier det støyer litt av PSU. Kanskje du kan bruke noen kroner på støydemping i stedet? Plass ser det ut til at det er nok av... Lykke til! Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det er ikke feil men, strøm forsyningen BRÅKER skikkelig har jeg hørt..... ok, så du mener det ikke er noe å satse på. Har qtech tower fra før av (lot meg lure av prisen da jeg skulle kjøpe pc for et halvt år siden) Så er det jo dumt å kjøpe et tower til en billig penge som bare er dritten en gang til.. Siden prisen ikke er feil er det nok ikke verdens beste, går nok ikke for det alikevell, da. du kan sikker kjøpe det men da ville jeg satset på en ny strømforsyning jeg hadde egentilg tenkt til å kjøpe det men så valgte jeg: Chieftech Dragon Big Tower m/ Dør Blå 950kr på http://www.multicom.no Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Heisann! Det er faktisk sant at det er så billig. Sjekker du denne, så kan du se at det er flere som har lav(ere) pris på samme kabinettet. Noen sier det støyer litt av PSU. Kanskje du kan bruke noen kroner på støydemping i stedet? Plass ser det ut til at det er nok av... Lykke til! Det er ikke hjelp i med lavere priser når varen ikke finnes på lager.... Endret 24. november 2003 av jarmo Lenke til kommentar
pertm Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det er ikke feil men, strøm forsyningen BRÅKER skikkelig har jeg hørt..... Litt rart når jeg har HX08, som er versjonen før og PSUen der bråker ikke noe spesielt for meg. Hvis du skal ha kabinett med god ventilasjon er dette ikke det beste å velge. Men som utgangspunkt for moding er det nok ikke så dumt. Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Det er ikke feil men, strøm forsyningen BRÅKER skikkelig har jeg hørt..... ok, så du mener det ikke er noe å satse på. Har qtech tower fra før av (lot meg lure av prisen da jeg skulle kjøpe pc for et halvt år siden) Så er det jo dumt å kjøpe et tower til en billig penge som bare er dritten en gang til.. Siden prisen ikke er feil er det nok ikke verdens beste, går nok ikke for det alikevell, da. du kan sikker kjøpe det men da ville jeg satset på en ny strømforsyning jeg hadde egentilg tenkt til å kjøpe det men så valgte jeg: Chieftech Dragon Big Tower m/ Dør Blå 950kr på http://www.multicom.no Ok, men da tror jeg at jeg utsetter kabinett kjøpet litt. Hadde egentlig tenkt å mekke meg hjemmelaget vannkjøling etter verdt hvis jeg får tid. og da er et qtech miditower som bråker som et h....... lite å satse på (det bråker jo ikke noe mindre etter at jeg skjerte litt i det og monterte 2 80mm papst vifter i det) . Kliner til med noe bedre etter jul, kansje. Får se. Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Det er ikke feil men, strøm forsyningen BRÅKER skikkelig har jeg hørt..... Litt rart når jeg har HX08, som er versjonen før og PSUen der bråker ikke noe spesielt for meg. Hvis du skal ha kabinett med god ventilasjon er dette ikke det beste å velge. Men som utgangspunkt for moding er det nok ikke så dumt. Hadde tenkt litt ventilasjon ja......... Men det kan vel la seg modde *grin* Hvis jeg alikevell skulle finne på å kjøpe det en gang Endret 24. november 2003 av Yezz` Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det er ikke feil men, strøm forsyningen BRÅKER skikkelig har jeg hørt..... Jasså, har du hørt det du Er ikke mange ukene siden jeg fikk tilsendt mitt, til samme lave pris som oppgitt i denne tråden. Mulig at ørene mine ikke helt fungerer slik de skal, men lydnivået på strømforsyningen er ikke verre enn andre strømforsyninger (les Chieftec). Så har jeg sagt det. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det er ikkeno bra kabinett egentlig, dårlige løsninger for kjøling. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 kjøpe av meg en psu Q-tec 300w høres ikke til meg msg me (pm) Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det der er et søppelkabinett. Angrer bittert på at eg kjøpte da eg kjøpte det, men eg visste dessverr ikkje betre. Idag ville ikkje eg hatt det om dei så kasta det etter meg. Styr unna. Finn deg et kabinett med muligheit for mellom anna airflow.. Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Det der er et søppelkabinett. Angrer bittert på at eg kjøpte da eg kjøpte det, men eg visste dessverr ikkje betre.Idag ville ikkje eg hatt det om dei så kasta det etter meg. Styr unna. Finn deg et kabinett med muligheit for mellom anna airflow.. Ja, som sakt så drøyer jeg den litt.. Gidder ikke å kjøpe noe billig søpel en gang til. Kjøpte et qtech da jeg bygde pc en for et halvt år siden, selv om jeg hadde hørt at det var dritt, jeg fikk det jeg betalte for, men det er bråkete. Tenkte som så at jeg legger heller noe kr ekstra i noe annen harware, enn kabinett. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hehe den er nå kjøp by /me, viftehull kan man jo lage selv da og moddet blir det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå