Gunnar18 Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Hei, fikk i dag vite karakteren på Eksamen jeg hadde for noen uker siden. Jeg hadde eksamen i treningslære. Fikk overraskende stryk, er en 5er elev. jeg har klaget, tror dere at det stor sjanse for å få medhold? En 2er holder for min del, vil bare bestå. Lenke til kommentar
Gunnar18 Skrevet 20. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2016 Må også si at jeg glemte å legge inn en periodeplan, men mange i klassen min gjorde også samme tabbe men fikk en 3er. 1 Lenke til kommentar
HildrandeDu Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Tror dere at det stor sjanse for å få medhold? Umulig å si ut i fra det du skriver. Hvis besvarelsen er bedre enn karakteren tilsier, så ja du har sjanse. Hvis ikke, så nei. Men det kan jo ikke vi vite... Lenke til kommentar
Gruble2000 Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Om du fikk stryk har du vel ingenting å tape ved å klage på den edit: ser nå at du har klagd allerede og at jeg misforstod spørsmålet, nvm Endret 20. juni 2016 av Gruble2000 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Det er umulig for oss og si at du får bestått eksamen på bakgrunn av det du har skrevet. Når det gjelder forskjellene mellom deg og dine medelever, så kan det være at dere har hatt forskjellig sensor som har rettet eksamen ulikt og derfor ulikt utfall. I tilfelle treningslære er en "tolkningsfag" i likhet med norsk-faget, så kan det tenkes at du får bedre karakter. I motsetning til matte, der man har lite tolkninger. Det beste er å spørre faglæreren din. Endret 20. juni 2016 av Det gode liv Lenke til kommentar
Gunnar18 Skrevet 20. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2016 Hva er deres erfaring med det? Er det mange som får medhold i klagene sine? særlig de som har fått stryk.... Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Har klagd på karakterer på universitetnivå, og fått medhold hver gang. Der trenger man ikke begrunne klagen sin, bare fylle ut et skjema med personalia og emne. Min erfaring er helt klart at det lønner seg å klage, så lenge man har levert noe skikkelig. Får man stryk ser jeg ingen grunn til å ikke klage, med mindre man leverte tilnærmet blankt. Endret 20. juni 2016 av Marcus Halberstram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå