Gå til innhold

Terrasseliv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The next best thing...Kanskje hun er på søken etter the best thing og må lese seg opp...

Et trivelig hverdagsbilde. Trenger noen slike også, som en påminnelse om at det hverdagslige er "The best thing" når alt kommer til alt.

PS Apropos Leif (som jeg tror katten het...), så ser det ut til at kattefruen Ella her i huset glemte at hun var lovet bort. Ser ut som hun kanskje har fått seg "en beta" for mye, for hun sveller ut nå om dagen.....jenter, du vet:-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

The next best thing...Kanskje hun er på søken etter the best thing og må lese seg opp...

Et trivelig hverdagsbilde. Trenger noen slike også, som en påminnelse om at det hverdagslige er "The best thing" når alt kommer til alt.

PS Apropos Leif (som jeg tror katten het...), så ser det ut til at kattefruen Ella her i huset glemte at hun var lovet bort. Ser ut som hun kanskje har fått seg "en beta" for mye, for hun sveller ut nå om dagen.....jenter, du vet:-)

Katter flest liker selskap selv om den i V1synes at nå er det snart nok med kosen. Hverdagsbilder av god klasse.

Mvh Ragnar

I V1 er det Nils som kanskje får litt mer kos enn han ønsker seg, i V 2 ligger Bjarne på lur unde setet. (...så ingen Leif nei Pål, jeg fortalte Nils nyheten om Ella og han ble helt knust...står ute og uler nå!)

Hverdager er jo det vi har mest av, så hvorfor ikke gjøre dem så hyggelige vi kan? Det skal ikke alltid så mye til; en blomsterkvast på bordet, jordbær til dessert, en fin liten kveldstur med kaffe i fjæra....en bestemmer sjøl..:)

Hyggelig dere tok turen innom bildet mitt i dag også :) Håper helga ikke ble så værst?

Lenke til kommentar

I V1 er det Nils som kanskje får litt mer kos enn han ønsker seg, i V 2 ligger Bjarne på lur unde setet. (...så ingen Leif nei Pål, jeg fortalte Nils nyheten om Ella og han ble helt knust...står ute og uler nå!)

Uler som en skikkelig kar og som mannfolk flest...når dama ryker...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...