genser Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 du får sett den om du velger quick race, enkelt og greit takk, det burde jeg tenkt på... er det noen måte jeg kan style bilen min på videre? nå som jeg har runna underground mode? her er bilen: Lenke til kommentar
Smog125 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg har den bare på PS2. Skal få tak i cracket version en eller annen gang... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg har den bare på PS2. Skal få tak i cracket version en eller annen gang... Skulle du ikke sagt... Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Så det er altså bare hos meg det klikker under loadinga etter jeg har trykket next race under tournament race. Great, just great. Det klikker under tournament race nr 6 hos meg også.. har du finni ut hvorfor eller? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg ble utrlig skuffa over skylinen. Syntes ikke den var så bra. Kjører med RSX. Nice og bra bil Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 smak og behag, liker selv rx-7'en best. skyline er vel den bilen de fleste bruker tenker jeg Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Starta med Honda Civic, deretter hadde jeg Huyndai Tiburon (el no sånt) og Mazda Miata MX-5...Nå er jeg på 100/111 og kjører en ekstremt heftig Skyline med 5 i reputation og full pott på Acceleration og TopSpeed og nesten full på Handling (går det an å få handling på full?) Skyline'n er digg, men den er ikke så god som Miataen på drift... Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Endret 13. desember 2003 av Villmink Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 smak og behag, liker selv rx-7'en best. skyline er vel den bilen de fleste bruker tenker jeg De fleste som gjør det bra online i curcuit og sprint mode kjører Miata, RX-7, 206, eller RSX. Tror ikke Skyline er så bra til annet en drag. Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Acura rsx. Har ikke faatt saa mye tid til og spille. Alle maser paa meg!! Endret 14. desember 2003 av Coraxx Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg kjører Golf GTI.. er på race 40 nå.. Golfen begynner å bli bra nå, var ganske dårlig i starten syns jeg Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg kjører Golf GTI.. er på race 40 nå.. Golfen begynner å bli bra nå, var ganske dårlig i starten syns jeg Hmm er nok den dårligste bilen i spillet, så du kan nok tjene litt på å skifte Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 For å endre språk må du endre noen instillinger i .ini filen før du installerer spillet... Har man den HACKA versjonen, som deviance har lagt ut, så må du endre noen windows settings da den ikke er beregnet for europa... For alle med ATI RADEON kort vil jeg anbefale å søke på google etter en patch som skal fikse "slowdowns" i spillet... jeg vet ikke hva normale folk merker av fps drops og sånt, men jeg har spilt cs, og uten den patchen i nfs så får man OFTE fps drops uten grunn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå