Gå til innhold

nfs underground-bil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har problemer etter jeg har kjørt noen ganger.

Ser bilen, men menyer og alt annet er borte. Har sett i en tråd at det kan være et problem med ati driverne.

Jeg har et c3d 9500 np med omega driverne (9500 -> 9700) (som jeg tror er ganske gamle, fikk ikke sjekka det i går...)

 

Hvilke drivere kan jeg legge inn for å beholde at kortet tror det er et 9700?

Kan vel ikke bruke nyeste catalyst driverne da?

 

En annen ting: Ser det er forskjell på specs på bilene når en kjører quick race, men når en skulle velge bil til underground mode, var vel alle like?

Når jeg nå går på trade-in og blar i bilene (har vel bare unlocka lancer ennå) er specs like på alle jeg kan velge. :roll:

 

[space]

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Får spillet i morgen til PC :dribble:

 

Men jeg lurer på om det er alle med ATi kort som får problemer, kjører dette systemet:

 

P4 2,8Ghz

ATi 9700 Pro (Cat 3.9)

512 mb RAM

 

Gler meg i alle fall... :thumbup:

Jeg kjører spillet utmerket med min pc (se sig) i 1024x768 med max details osv. har ikke testa aa og af men er sikkert ikke noe problem det heller.

Lenke til kommentar
Hmm Golf'en er jo ganske råtten... har selv en Mazda Miata i spillet grunnet handlingen og den er blitt ganske fet nå heh

Den har meget dårlig aksellerasjon... :roll: selv om det ikke viser det på noen av "meterene" så fikk jeg erfare det når jeg kjøpte meg en celina :love:

Nå kjører jeg en søt liten s2000 :p

Endret av So
Lenke til kommentar

Hehe.. Var det Z3 Suki kjørte?

 

Anyways.. Satt oppe lenge i går og spillte, og da jeg trøtt og jævlig kjørte til jobben i morges (og halvsov), passerte jeg temmelig nærmt en bil som kom mot meg. Og da tenkte jeg ******, skulle ikke jeg ha 100poeng i bonus?

 

 

.. Og da jeg tenkte over hva jeg faktisk ble irritert over bråvåknet jeg..

 

Tror jeg må ta en liten pause fra det spillet nå.. :ermm:

Lenke til kommentar

skulle gjerne vist dere bilen min.. om dere hadde likt den er en annen sak..

 

problemet mitt er da at i og med at jeg har runnet spillet på underground kommer jeg ikke inn på customize ride på underground menyen. på den vanlige menyen er det også en customize ride meny, men her vises ikke bilen jeg har mekka i underground..

 

hvordan finner jeg den, slik at jeg kan se den godt?

Lenke til kommentar
skulle gjerne vist dere bilen min.. om dere hadde likt den er en annen sak..

 

problemet mitt er da at i og med at jeg har runnet spillet på underground kommer jeg ikke inn på customize ride på underground menyen. på den vanlige menyen er det også en customize ride meny, men her vises ikke bilen jeg har mekka i underground..

 

hvordan finner jeg den, slik at jeg kan se den godt?

du får sett den om du velger quick race, enkelt og greit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...