Gå til innhold

nfs underground-bil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe som irriterer meg litt er den grenseløst dårlige moralen blant veldig mange av online spillerne. Her gjelder det å presse ut folk så fort starten går, og dersom hosten ikke får beste startspor ut, slår han like gjerne av hele spillet, så alle blir frakoblet. Slik kjøring er bare lavmål :mad: man skal vinne ved å være raskest, ikke ved å sabotere alle andre.

Lenke til kommentar

Fant ut hva som var årsaken. Innstillingene for skjermkortet stod på 8x AA og 16x AF. Ble kanskje litt hardt det :p

Satte det ned til 4xAA og 8xAF @ 1024x768 og kjører det helt smooth. Kult spill, men jeg synes at det kunne funket litt bedre med ratt og pedaler. Synes ikke at rattet i NFSU blir riktig i høyere rastigheter. Går det an å konfigurere dette inni spillet? De innstillingene jeg finner velger du bare hvilken akse du skal bruke til ratt osv. Får ikke stille sensitivitet eller dødgang.

Lenke til kommentar
Fant ut hva som var årsaken. Innstillingene for skjermkortet stod på 8x AA og 16x AF. Ble kanskje litt hardt det :p

Satte det ned til 4xAA og 8xAF @ 1024x768 og kjører det helt smooth. Kult spill, men jeg synes at det kunne funket litt bedre med ratt og pedaler. Synes ikke at rattet i NFSU blir riktig i høyere rastigheter. Går det an å konfigurere dette inni spillet? De innstillingene jeg finner velger du bare hvilken akse du skal bruke til ratt osv. Får ikke stille sensitivitet eller dødgang.

Vel det skal jo være vanskelig å styre i høy fart... har ikke mye kontroll på en skikkelig bil heller

Lenke til kommentar

Har et Hercules 3D Prophet 9600 256MB skjermkort. Men jeg kjører nfsu meget dårlig selv på dårligste oppløsning og grafikk(sårt meget sakte en slags slow motion). Det er ikke driverene for jeg lastet ned de aller nyeste i dag. Pcèn min er heller ikke for dårlig har Intel P3 1.0Ghz, 1024MB SDRAM.

Noen som vet hva som kan være galt?

Endret av ktt
Lenke til kommentar
Har et Hercules 3D Prophet 9600 256MB skjermkort. Men jeg kjører nfsu meget dårlig selv på dårligste oppløsning og grafikk(sårt meget sakte en slags slow motion). Det er ikke driverene for jeg lastet ned de aller nyeste i dag. Pcèn min er heller ikke for dårlig har Intel P3 1.0Ghz, 1024MB SDRAM.

Noen som vet hva som kan være galt?

Hva det kan være?

Du har SDRAM og svak CPU.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...