Snylter Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Jeg ville satt frem noen skåler med eddik i bilen, det er en av de mest effektive måtene å absorbere dårlig lukt på. Lenke til kommentar
Storøien Skrevet 12. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2016 Jeg ville satt frem noen skåler med eddik i bilen, det er en av de mest effektive måtene å absorbere dårlig lukt på. Dette rådet tror jeg det hadde vært verdt å prøve. Men for min del er problemet med vond lukt nå nærmest eliminert etter at jeg kom over denne sprayen, som sagt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Har og vond lukt i bilen og jeg vet det kommer i fra lufteanlegget, men spørsmålet er hvorfor.. Når jeg bruker AC så er det ikke noe lukt, kun når jeg slår av AC på kaldluft Gidder ikke koste på meg rensing av anlegget ennå Lenke til kommentar
dopus Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 (endret) 1 . Skift kupe filter...sikkert fullt av skitt og mugg. 2 . Kjør deretter en ac rens (kan kjøpes på biltema, mekonomen o.l) (http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Ovrig/AC-rens-2000031024/) 3 . Rens interiør/teppe/seter. enten med våtrens maskin som kan leies, eller med interiør rens og håndmakt. Dette løser luktproblemene i 99 prosent av tilfellene. Og jeg hadde begynnt i rekkefølgen jeg har skrevet. Min erfaringer...fra min gamle saab 9-5...var at mesteparten av årsaken satt i kupefilteret. Etter å ha skiftet dette og i tillegg kjørt en slik ac rens fra biltema, var problemet med vondt lukt løst hos meg i hvertfall. Endret 18. juli 2016 av dopus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå