Joachim_F Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det nederlandske selskapet Project Three Interactive annonserte i dag at de hadde sikret seg de europeiske distribusjonsrettighetene til rollespillet Kult, som er under utvikling hos slovakiske 3D People. Kult har vært under utvikling i nesten tre år, og er ventet ferdig i mars 2004. http://gamer.no/art.php?artikkelid=3964 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Kult, JESS, hvis de gjør dette, har det potensialet til å bli STOOOORT kult ruulte villt! edit: wtf fantasy? var ikke Kult present day horror da? det svenske, som ble banna i england eller hva det nå var? Endret 24. november 2003 av MrLee Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Kult, JESS, hvis de gjør dette, har det potensialet til å bli STOOOORT kult ruulte villt! edit: wtf fantasy? var ikke Kult present day horror da? det svenske, som ble banna i england eller hva det nå var? Jeg vet ikke hvilket Kult-spill du snakker om, men for mange, mange år siden ble det utgitt et spill som het Kult: The Temple Of Flying Saucers (Amerikansk tittel: Chamber of the Sci-Mutant Priestess ). Det spillet har jeg liggende i originalinnpakning her et sted. Men jeg tror ikke det har noe med dette Kult-spillet å gjøre Lenke til kommentar
tomwe Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Kult, JESS, hvis de gjør dette, har det potensialet til å bli STOOOORT kult ruulte villt! edit: wtf fantasy? var ikke Kult present day horror da? det svenske, som ble banna i england eller hva det nå var? Jeg vet ikke hvilket Kult-spill du snakker om, men for mange, mange år siden ble det utgitt et spill som het Kult: The Temple Of Flying Saucers (Amerikansk tittel: Chamber of the Sci-Mutant Priestess ). Det spillet har jeg liggende i originalinnpakning her et sted. Men jeg tror ikke det har noe med dette Kult-spillet å gjøre Hmm... fikk umiddelbart noen assosiasjoner - 'Chamber of the Sci-Mutant Priestess' - dette høres ut som et spill som kunne vært laga av den salige Ed Wood. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 jeg tenkte på det kuthulu/vampire liknende P&P spillet fra sverige jeg, jaja...sukk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg