PIIIpower Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Husker at det var en tråd om det her... men hva ble utfallet?? hva er best?? Skal ha DDR2700 støtte og GODE OC muligheter, dette er 1.pri. (sis chip) er d noen kort med dette og raid el. usb2, hva med AGP pro og 8x?? Andre krav? Forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Slike tråder passer best under hk og cpu, flyttes Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 - Soyo P4S har alt mulig dilldall som du måtte ønske, men det egner seg ikke særlig til overklokking. (ivertfall ikke før de får fikset bios). - Asus P4S333, samt Abit SD7 er 2 kort som er å anbefale, begge disse er basert på SIS645. Selv mener jeg SD7 kortet er en smule bedre. (Irriterer meg ihel at ikke asus kan få orden på temperaturmålingene) Det er ikke lansert kort med støtte for AGP 8x enda, så det må du vente litt på. Dersom du har behov for USB2, så er det ikke så fryktelig dyrt å ettermontere et slikt kort. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 26. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2002 Quote: On 2002-02-26 11:21, SirHartge skrev:Slike tråder passer best under hk og cpu, flyttes Slutt med det der til amund har rettet opp buggen som tvinger meg til å poste i alt om data når jeg poster fra hovedsiden til HW.NO! Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 26. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2002 ok, ser ut som jeg går for Abit SD7-533 da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå