D-Zooper Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Det virker ikke som det er noe galt med maskinen, mtp. det å bruke den, men av og til begynner det en slags "knitring", som også slår ut på lamper i samme rom (som da blinker). Jeg lurer på om det er noe galt med strømforsyningen, eller om det har noe med strømnettet å gjøre. Det skjer ingenting med "booten" når dette begynner, og det er bare i ny og ne, så jeg er i tvil om hva jeg bør gjøre. Det oppstod i går. Er det noe farlig for komponentene i maskinen, når den forblir "bootet" når dette skjer, annet enn muligens strømforsyningen? Kanskje litt vanskelig å si... På forhånd takk. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Sjekk apparatkontakten på strømforsyningen. Hvis det er dårlig kontakt her blir det typisk knitrelyd. Da bør ledningen byttes. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Bytt først strømkabelen, fortsetter det hadde jeg forsøkt en annen PSU provisorisk for å se om det hjelper. Hvis det hjelper; bytt PSU. Lenke til kommentar
D-Zooper Skrevet 30. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2016 Jeg har konkludert med at det var noe med strømnettet. Like etter jeg skrev dette innlegget var det en vedlikeholdsstand, og nå opplever jeg ikke dette mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå