FranZe Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 (endret) http://www.guru3d.com/articles-pages/geforce-gtx-760-review,5.html http://www.anandtech.com/show/7103/nvidia-geforce-gtx-760-review/16 http://www.bit-tech.net/hardware/2013/06/25/nvidia-geforce-gtx-760-2gb-review/8 Holder dette eller skal vi ta det til neste lv ? Du må se kun hva skjermkortet trekker, og det står jo der svart på hvitt? Hva har du problemer med å forstå? Tok neste for deg Endret 22. juni 2016 av FranZe Lenke til kommentar
Dr.Johnsen Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 (endret) Uff ja kan feile lit var nok for rask men hele systemet kan trekke 400-430 watt med den cpuen og gpu sammenlagt så vis strømforsyning er av labber kvalitet så kan det være feilen. Endret 22. juni 2016 av Zisum Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 (endret) Ja, det kan det være Og om det er varmt i kabinettet hjelper ikke akkurat det strømforsyningen heller. Det som er at maskinen slår seg av kun ved bruk av cpu og da er han langt unna å bruke 500W. Endret 22. juni 2016 av FranZe Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 500W strømforsyning sier ikke så mye om hva den nødvendigvis leverer.. bare hva den trekker fra kontakten.. så det kan jo være tilfellet... Noen 500W strømforsyninger klarer maks å levere 300W til selve komponentene... Lenke til kommentar
espresso74 Skrevet 27. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2016 Satte inn min 750w strømforsyning som funker fint i min pc.. Restartet etter 20 minutter.. Skjer som sagt kun under spilling. Akkurat som om det er noe ekstra som setter i gang da.. Skal sjekke ram... Men alt er jo nytt nå... Pokker ass.. Hmmmm.... Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Er det samme problem du har hatt hele veien? Hva er det som ikke har blitt byttet ut? Vet ikke om du har lagt inn Windows på nytt etter du har byttet hovedkort og slikt? Ville startet med å legge inn Windows og deretter drivere til hovedkortet. Kun lagt inn det mest nødvendige og se om problemet fortsatt er der. Deretter ville jeg sett på delene som du ikke har skiftet ut, Problemet må jo være ett sted.. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 500W strømforsyning sier ikke så mye om hva den nødvendigvis leverer.. bare hva den trekker fra kontakten.. så det kan jo være tilfellet... Noen 500W strømforsyninger klarer maks å levere 300W til selve komponentene... Har du eksempel på noen så folk ikke kjøper slike...? Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 500W strømforsyning sier ikke så mye om hva den nødvendigvis leverer.. bare hva den trekker fra kontakten.. så det kan jo være tilfellet... Noen 500W strømforsyninger klarer maks å levere 300W til selve komponentene... Har du eksempel på noen så folk ikke kjøper slike...? Lurer på om cooler master B500W var en av disse. Dippet vel ned i nesten 11V på 12V railen om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Satte inn min 750w strømforsyning som funker fint i min pc.. Restartet etter 20 minutter.. Skjer som sagt kun under spilling. Akkurat som om det er noe ekstra som setter i gang da.. Skal sjekke ram... Men alt er jo nytt nå... Pokker ass.. Hmmmm.... Har du mulighet til å prøve et annet skjermkort? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Har ikke fulgt med på hele diskusjonen, men kanskje dette kan være til hjelp;Jeg skiftet kabinett da jeg hadde et Asus Crosshair V Formula-Z (og overklokka FX-6300). Etter dette begynte PCen å gi blåskjerm og medfølgende restart.Det viste seg at det var Northbridge på hovedkortet som ble for varm (selvom alle temp målinger så bra ut), selvom jeg hadde nesten et tosifret antall kabinettvifter.På gamle kabinettet var det ei stor vifte i døren som blåste ned på hovedkortet, nye hadde ikke dette.Kan kanskje være verdt å sjekke. Ta av kabinett døra og sett ei vifte opp mot PCen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå